ارسال به دیگران پرینت

باشگاه پرسپولیس | استقلال با پرسپولیس | لیگ قهرمانان آسیا

رقم پایه‌ استقلال با پرسپولیس برای مزایده متفاوت خواهد بود؟

معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس گفت: مبلغ پایه ما برای مزایده مشخص شد. استقلال هم اگر بخواهد این کار را انجام دهد به خاطر قهرمانی‌های اخیر ما و حضور در فینال لیگ قهرمانان اسیا رقم پایه‌اش با ما متفاوت است. ممکن است اسپانسر مشترک داشته باشیم اما قطعا مبالغ پایه متفاوت است. ما نمی‌توانیم به یک اسپانسر بگوییم در مزایده شرکت کند یا نکند.

رقم پایه‌ استقلال با پرسپولیس برای مزایده متفاوت خواهد بود؟

معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس گفت: مبلغ پایه ما برای مزایده مشخص شده و به خاطر قهرمانی‌های اخیر ما و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا رقم پایه‌ استقلال با پرسپولیس متفاوت خواهد بود.

 علی عطایی معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس درباره مزایده این باشگاه اظهار داشت: باید این موضوع را در نظر داشته باشید که فرآیند مزایده شفاف است. نهادهایی مثل سازمان بازرسی آن را زیر نظر دارند. برای اینکه شفاف باشیم از هیات رسمی کارشناسی دعوت کردیم فضاهای ما را ارزش‌گذاری کند.

وی در ادامه افزود: مبلغ پایه ما برای مزایده مشخص شد. استقلال هم اگر بخواهد این کار را انجام دهد به خاطر قهرمانی‌های اخیر ما و حضور در فینال لیگ قهرمانان اسیا رقم پایه‌اش با ما متفاوت است. ممکن است اسپانسر مشترک داشته باشیم اما قطعا مبالغ پایه متفاوت است. ما نمی‌توانیم به یک اسپانسر بگوییم در مزایده شرکت کند یا نکند.

معاون مالی پرسپولیس درباره ارزش‌گذاری این باشگاه تصریح کرد: تقریبا ارزش گذاری ما انجام شده و به زودی بارگذاری خواهد شد. ما نمی‌دانیم چه کسی می‌خواهد شرکت کند و چه کسی برنده خواهد شد. بعضی حرف‌ها من را متعجب می‌کند. مزایده یعنی فضا برای همه باز است. ما هم نمی‌دانیم چه کسی برنده مزایده خواهد شد و خیلی به شایعات توجه نکنید.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه