ارسال به دیگران پرینت

اعلام آمادگی رییس جمهوری آذربایجان برای دیدار با نخست وزیر ارمنستان

ما آماده تعیین فوری مرزهای دو کشور و نیز آغاز کارها در زمینه تدوین توافقنامه صلح با ارمنستان هستیم.

اعلام آمادگی رییس جمهوری آذربایجان برای دیدار با نخست وزیر ارمنستان

"الهام علی اف" رییس جمهوری آذربایجان گفت که آماده دیدار با "نیکول پاشینیان" نخست وزیر ارمنستان می باشد و موضع خود را در این زمینه اعلام کرده است.

به گزارش امروز (شنبه)ایرنا، علی اف در مصاحبه با خبرگزاری EFE اسپانیا افزود: اگر چه طرف ارمنستانی آماده برای مذاکرات است، اما من هم آماده هستم.

علی اف با اشاره به این که در اوایل سال جاری در قالب دیدار سه جانبه به دعوت "ولادیمیر پوتین" رییس جمهوری روسیه ملاقاتی با نخست وزیر ارمنستان داشته است، افزود: آماده دیدار و مذاکرات با نخست وزیر ارمنستان هستم و بر این باورم که این مذاکرات نشانگر خوبی باشد که جنگ تمام شده و گامی به سوی صلح برداشته می شود.

رییس جمهوری آذربایجان همچنین دیدار اخیر وزیران امور خارجه این کشور و ارمنستان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد را مهم خواند و گفت: آنچه وزیر ما به من گزارش داد، این دیدار سازنده و امیدوار کننده بود.

علی اف با تاکید بر این که موضع باکو تغییر ناپذیر است، خواستار برقراری روابط عادی با ارمنستان بر مبنای به رسمیت شناختن متقابل تمامیت ارضی یکدیگر شد و افزود: ما آماده تعیین فوری مرزهای دو کشور و نیز آغاز کارها در زمینه تدوین توافقنامه صلح با ارمنستان هستیم. 

 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • کتیبه ارسالی در

      این همه به این و اون کمک کردیم به ارمنستان. کمک نکردیم این یارو الهام عبوپف دور برداشته باید یه طرف گفتگو ایران هم باشه

    • ناشناس ارسالی در

      ازاول همهمه اینها برای ایران بود مرگ بر اردوغان و علی اف

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه