ارسال به دیگران پرینت

کارمند | اختلاسگر | اختلاس در بانک

کارمند متخلف که ۱۴ میلیارد ریال اختلاس کرده بود بازداشت شد

مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که کارمند متخلف از حساب تعدادی از مشتریان با ترفند خاصی مبلغ ۱۴ میلیارد ریال برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.

 کارمند متخلف که ۱۴ میلیارد ریال اختلاس کرده بود بازداشت شد

فرمانده انتظامی سرچهان در شمال شرق استان فارس گفت: کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود مبلغ ۱۴ میلیارد ریال اختلاس کرده بود بازداشت شد.

 بنا بر مطلب ارسالی روز پنجشنبه معاونت اجتماعی پلیس فارس، سرهنگ محسن لشکری افزود: در پی اعلام شکایت رئیس یکی از شعب بانک‌های "سرچهان" مبنی بر اختلاس توسط یکی از کارمندان، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که کارمند متخلف از حساب تعدادی از مشتریان با ترفند خاصی مبلغ ۱۴ میلیارد ریال برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده است.

فرمانده انتظامی سرچهان تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فرد مورد نظر را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ لشکری" با بیان اینکه این اختلاسگر برای بازجویی و ادامه تحقیقات به مقر پلیس منتقل شد، عنوان داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۱۴ میلیارد ریال اختلاس در بانک اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه