ارسال به دیگران پرینت

ترکیه | کشور ترکیه | سریال #ساخت_ایران_۳ | عایشه گل

ستاره‌ بی‌نظیر ترکیه بازیگر سریال ساخت ایران شد

عایشه گل بازیگر و خواننده ترک و بازیگر فیلم سینمایی «مطرب»، به گروه سریال شبکه خانگی «ساخت ایران۳» پیوست.

ستاره‌ بی‌نظیر ترکیه بازیگر سریال ساخت ایران شد

سریال #ساخت_ایران_۳ به کارگردانی بهمن گودرزی این روزها در ترکیه در حال تصویربرداری است و در ادامه پیوستن بازیگران به این پروژه عایشه گل به این سریال پیوسته است.

عایشه گل

عایشه گل (Ayşegül Coşkun)، ستاره‌ای بی‌نظیر در کشور ترکیه است که متولد ۱۷ ژوئن سال ۱۹۸۵ در شهر زیبابی استانبول و در یک خانواده هنری می‌باشد. پدر او روزنامه نگار و نوازنده سازهای بادی همچون نی و مادرش سهیلا معلم نقاشی است.

عایشه گل دوران تحصیلی خود را تا قبل از دانشگاه در مناطق «Taksim»، «Kocamustafapaşa» و «Feriköy» و تحصیلات تکمیلی خود را در بخش سرامیک آکادمی هنرهای زیبا به اتمام رساند.

البته باید گفت امروزه این مرکز با نام دانشگاه مارمارا شناخته می‌شود. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که عایشه گل در مقطع دبیرستان به مدرسه بانکداری نیز رفت و پس از اتمام آن در رشته تجارت نیز تحصیل کرد و مدت یکسال نیز در بانک مشغول به کار بود ولی متوجه شد که برای امور بانکی مناسب نیست پس رو به رشته هنر و دنبال کردن موسیقی و بازیگری آورد.

او به عنوان یک هنرمند در مدرسه Anafartalar، و سپس به عنوان معلم موسیقی در مدرسه Akaretler در استانبول کار کرد. سپس به آنکارا رفت و در مسابقات اولیه یوروویژن در TRT در آن زمان شرکت کرد و صلاحیت نمایندگی ترکیه را کسب کرد.

او با سه‌گانه فولکلور مدرن در مسابقه آهنگ یوروویژن ۱۹۸۱ در دوبلین اجرا کرد.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه