ارسال به دیگران پرینت

مربی تیم ملی هندبال گفت:

تیم ملی هندبال آرامش دارد

مربی تیم ملی هندبال گفت: فکر می‌کنم با این شرایط که پیش می‌رود بعد از چند سال یکی از تیم‌های ملی هستیم که در آرامش کامل به مسابقات اعزام خواهد شد.

تیم ملی هندبال آرامش دارد

در خصوص آغاز دومین اردوی تیم ملی هندبال مردان اظهار کرد: اردوها از شنبه آغاز شد و برنامه های تاکتیکی که از قبل در نظر گرفته بودیم را مرور می کنیم. اکنون دیگر بازیکنان می‌دانند که سرمربی از آنها چه چه خواسته‌هایی دارد و آنها را انجام می دهند. خداراشکر آسیب دیده و مصدوم نداریم و همه 25 بازیکن فراخوانده شده به اردو در صحت کامل تمرینات را دنبال می کنند.

وی در ادامه در مورد ارتباط برقرار کردن بازیکنان با فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی گفت: بازیکنان در شرایط خیلی خوبی از جهت هماهنگی با سرمربی و کادر فنی هستند. فکر می کنم با این شرایط که پیش می رود بعد از چند سال یکی از تیم های ملی باشیم که در آرامش کامل به مسابقات اعزام خواهد شد.

ظهرابی درباره زمان ملحق شدن لژیونرها به اردوی تیم ملی افزود: با توجه به اینکه اردوهای ما اکنون در روزهای تعطیلات فدراسیون جهانی نیست ما نمی توانیم لژیونرها را در اختیار داشته باشیم. در حال حاضر تنها در حال دیدن و آنالیز مسابقات باشگاهی آنها در خارج از کشور هستیم. امیدواریم که در روزهای تعطیلات فدراسیون جهانی و تورنمنت هایی که ایران می تواند در آنها شرکت کند بتوانیم از حضور لژیونرها بهره ببریم.

مربی تیم ملی در مورد دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفته شده برای تیم ملی افزود: در حال مذاکره با چند کشور هستیم تا ببینیم به چه نتیجه ای خواهیم رسید. هنوز هیچ دیدار تدارکاتی نهایی نشده است و باید ببینیم خدا چه می خواهد.

ظهرابی در مورد تغییر میزبان مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ایران به عربستان گفت: با این اوصاف کارمان خیلی خیلی سخت شد. عربستان یکی از رقبای سخت و جدی ما است که اکنون میزبان هم هست و از شرایط میزبانی استفاده خواهد کرد. هدف ما کسب بهترین سکو است و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می دهید که تیم ملی مردان همانند تیم ملی زنان مجوز حضور در رقابت های قهرمانی جهان را کسب کند گفت: واقعیت این است که دختران هندبال کار بزرگی کردند. همه بازیکنان و کادر فنی از جان و دل مایه گذاشتند. با وجود مشکلات موجود و درگیر شدن کادر فنی به ویروس کرونا، ملی پوشان تلاش کردند و سهمیه جهانی را گرفتند که از همینجا از آنها تشکر می کنم. این موضوع قطعا سبب انگیزش و رقابت خواهد شد و تیم ملی مردان هم با وجود این انگیزه شاید بتواند سهمیه جهانی را بگیرد. البته اصلا مسابقات قابل پیش بینی نیست و نمی توان هیچ قولی در این خصوص داد.

ظهرابی به توجه بیشتر به ورزش زنان اشاره  کرد و گفت: امیدوارم با این سهمیه‌ای که کسب شد دیدگاه ها به ورزش زنان در کشور بهتر شود. امید است با حضور سجادی در وزارت ورزش که خود از بدنه ورزش است نگاه ویژه‌ای به ورزش زنان مخصوصا تیم ها و رشته هایی که مجوز حضور در مسابقات جهانی را می گیرند شود. امیدوارم ورزش زنان در ادامه مسیر هموارتر و با پیشرفت های بیشتری همراه باشد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه