ارسال به دیگران پرینت

صحبت‌های محمدحسین جعفریان در لایو شنبه ۳ مهر | صدای مقاومت برای رسانه‌ها مهم نیست

برای انتشار فایل صوتی گفتگو با آقای احمد مسعود که دیشب انجام شد به رسانه‌ها فراخوان دادیم و با وجود اینکه شبکه‌های خارجی درخواست انتشار این گفتگو را داشتند، این اتفاق در رسانه‌های ایران نیفتاد.

صحبت‌های محمدحسین جعفریان در لایو شنبه ۳ مهر | صدای مقاومت برای رسانه‌ها مهم نیست

- برای انتشار فایل صوتی گفتگو با آقای احمد مسعود که دیشب انجام شد به رسانه‌ها فراخوان دادیم و با وجود اینکه شبکه‌های خارجی درخواست انتشار این گفتگو را داشتند، این اتفاق در رسانه‌های ایران نیفتاد.

-  برای من که سالها کار خبری کرده‌ام تجربه خوبی نبود، چون برای کسی اهمیت نداشت صدای مردمی را که آنجا کشته می‌شوند، دنیا بشنود و تنها دنبال خبر اختصاصی بودند.

- در مقابل سفارت آمریکا در فرانکفورت توسط مهاجرین افغانستان و غیر مهاجرین تحصنی صورت گرفته است که تا یک ماه در آنجا ادامه خواهد داشت. همچنین در لس‌آنجلس هم تجمعی توسط علاقمندان به افغانستان در محکومیت طالبان انجام شد.

- در آستانه اربعین حسینی، طالبان در ورودی زیارتگاه سخی در کابل را مسدود کردند. این زیارتگاه برای شیعیان کابل قابل توجه و برای آنها بسیار عزیز است. در حالیکه طالبان اعلام کرده بودند مخالفتی با فعالیت شیعیان و مناسبات و مراسمات آن‌ها ندارند.

 

منبع : صدای افغانستان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه