ارسال به دیگران پرینت

معلمان ۴۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به زودی بسته ۴۰ گیگ اینترنت رایگان در اختیار معلمان، قرار خواهد گرفت که به منظور استفاده معلمان در ۶ ماهه اول سال تحصیلی خواهد بود.

معلمان ۴۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: برای استفاده بهتر از شبکه اجتماعی دانش‌آموزی «شاد» همه معلمان ۴۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت می‌کنند.

به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، محمود حبیبی عصر شنبه در نشست اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل که به صورت غیرحضوری (ویدئو کنفرانس) با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد؛ اظهار داشت: به زودی بسته ۴۰ گیگ اینترنت رایگان در اختیار معلمان، قرار خواهد گرفت که به منظور استفاده معلمان در ۶ ماهه اول سال تحصیلی خواهد بود.

در این نشست گزارش معاونان معین از فعالیت ها و اقدامات ادارات کل استان ها در نحوه بازگشایی و آغاز سال جدید تحصیلی ارائه شد.

مدارس و موسسات آموزشی از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ با ورود و شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل شد و آموزش دانش‌آموزان در شبکه‌های مجازی از جمله شبکه دانش‌آموزی شاد دنبال شد. مدرسه تلویزیونی و شبکه شاد در همان روزهای ابتدایی کرونا به عنوان مدرسه دانش‌آموزی در دوران تعطیلی مدارس راهی برای جلوگیری از عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان بود.

دانش‌آموزان حدود ۱۸ ماه است که به دور از فضای مدرسه آموزش و تعامل با معلمان و همکلاسی‌های خود را در فضای مجازی دنبال کردند.

نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزی به اختصار شاد، روز ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد و قرار است ۷۰ درصد دانش‌آموزان نیز در مهرماه از این شبکه استفاده کنند.

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور رییس‌جمهوری امروز سوم مهرماه همزمان با سراسر کشور در مدرسه‌ فولادفر شهرری برای حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز به صدا درآمد.

 
 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      همش به کسانی که وافای دارند تعلق میگیره پس دانش اموزانی که بسته تهیه میکنن چی میشه اونا چکار کنن که باید در طول سال هی بسته اینترنت بخرند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه