ارسال به دیگران پرینت

تیم ملی فوتبال زنان ایران | زنان ایران | جام ملت‌های آسیا |سرمربی تیم ملی ایران

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران درباره صعود تاریخی ایران

پرواز اختصاصی برای این تیم در نظر گرفته شد، برنامه‌ها و اردوهای داخلی و برون مرزی ما تک به تک اجرا شد.

 اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران درباره  صعود تاریخی ایران

مریم ایران‌دوست صعود تاریخی ایران به جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا را نتیجۀ برنامه‌ریزی درست، حمایت مسؤولان فدراسیون و تلاش بازیکنان و کادر فنی دانست.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تیم‌های بنگلادش و اردن برای اولین‌بار به دور نهایی این رقافت‌ها صعود کرد.

   مریم ایران‌دوست، سرمربی تیم ملی ایران پس از این صعود گفت: خدا را به خاطر بزرگی و لطفش شاکرم. قدردان تک‌تک شاگردانم هستم که با غیرت و تلاش به مصاف حریف قدرت‌مند خود رفته و تا دقیقه آخر از جنگیدن دست بر نداشتند و در نهایت پیروز میدان شدند.

مریم ایراندوست

 

   او در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های رییس فدراسیون فوتبال گفت: برای اولین‌بار پرواز اختصاصی برای این تیم در نظر گرفته شد، برنامه‌ها و اردوهای داخلی و برون مرزی ما تک به تک اجرا شد، برای نخستین‌بار به تیم ملی فوتبال زنان ارزش و بهایی داده شد که نتیجه‌اش صعود تاریخی به جام ملت‌های آسیا بود. در واقع عزیزی خادم با شخصیتی که به تیم داد، باعث شد تا دختران ایران زمین در کنار کادر زحمتکش تیم ملی، در عرصه آسیایی موفق شوند. تلاش‌های شبانه روزی شاگردانم به بار نشست. از رییس فدراسیون به خاطر تمام حمایت‌هایش تشکر می‌کنم و امیدوارم با حمایت‌های بیش از پیش از تیم ملی زنان افتخار آفرین ایران، بتوانیم باز هم باعث شادی مردم عزیز کشورم باشیم.

  ایران‌دوست ادامه داد: دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت در ضربات پنالتی پیروز شدیم. دروازه‌بان تیم ما در این دیدار خوش درخشید و با مهار دو پنالتی باعث شد تا جشن شادی و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۲ در هند را بگیریم. از کادر فنی و تمامی بازیکنانم تشکر می‌کنم.

  او در پایان گفت: از تمامی کسانی که در این صعود نقش داشتند،  مخصوصا شهره موسوی تشکر می‌کنم که ما را در این راه سخت تنها نگذاشته و کادر فنی به همراه بازیکنان تیم ملی پاسخ حمایت‌های‌شان را با این صعود دادیم.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه