ارسال به دیگران پرینت

جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان؛

صالحی امیری: باید فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم

رییس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: عملیاتی و اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی های دو حوزه ورزش و جوانان باید مورد توجه قرار بگیرد.

صالحی امیری: باید فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم

 سیدرضا صالحی امیری در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها که امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: ما پنج رویداد بازی‌های زمستانی، داخل سالن آسیا، مسابقات جوانان آسیا، بازی های آسیایی را در پیش داریم و کمتر از ۶ ماه فرصت داریم و باید فدراسیون ها خیلی زود نسبت به آماده‌سازی تیم‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: عملکرد کاروان المپیک با حضور روسای فدراسیون ها طی جلسه‌ای برگزار خواهد شد. تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که در بازی های المپیک و پارالمپیک زحمت کشیدند. دکتر سلطانی فر و مجموعه وزارت ورزش و در ثبت موفقیت ها نقش داشتند.

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: ما در یک سال با پنج رویداد سنگین مواجه هستیم که باید هرچه زودتر نسبت به آماده‌سازی تیم‌ها اقدام کنیم.

صالحی امیری با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با خانواده ورزش گفت: از هرگونه برخورد شعاری باید پرهیز کنیم. درخصوص فرمایشات مقام معظم رهبری نباید فقط با شعار این منویات را تبیین کنیم بلکه باید آنها را در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها عملیاتی و اجرایی کنیم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه