ارسال به دیگران پرینت

گمانه زنی ها از هیات مدیره پرسپولیس

از راهروهای وزارت ورزش خبر می رسد احتمالا محمد علیپور تنها عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است که به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری نامه نیوز: طی روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی از سوی همکاران رسانه ای در مورد انتخاب مدیرعامل پرسپولیس صورت گرفته و حتی برخی مدعی شدند مدیرعامل جدید باشگاه تا روز چهارشنبه (فردا) معرفی خواهد شد اما طرفداری بدون توجه به شایعات تاکید کرد بعید است به این زودی تغییری در بدنه مدیریتی باشگاه انجام شده و جانشین سمیعی مشخص شود.

برهمین اساس آخرین گمانه زنی های خبرنگار ما حکایت از آن دارد دو گزینه آشنا به شدت در حال لابی و رایزنی برای رسیدن به صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس هستند. جالب این که با هیچ گزینه ای از سوی وزارت ورزش و شخص وزیر به شکل جدی مذاکره ای صورت نگرفته است حتی با محمد دادکان که بی تردید در صورت دریافت پیشنهاد جدی برای مدیرعاملی، شرط و شروطی دارد.

در این میان برخی افراد در رسانه ها برای مدیریت در باشگاه مطرح شده اند که امکان حضورشان وجود ندارد چرا که انتخاب آن ها برای مدیرعاملی یک باشگاه دولتی منع قانونی دارد.

آخرین خبرها از هیات مدیره باشگاه نیز حاکی از آن است نه با علی کریمی مذاکره ای انجام شده و نه با حسین کلانی. ضمن این که از هیات مدیره فعلی همه رفتنی هستند جز علیپور که به نظر می رسد رابطه بسیار خوبی با یحیی گل محمدی دارد و در منازعه بزرگی که فصل قبل بین رسول پناه و گل محمدی ایجاد شد، نامش بیشتر از دیگر اعضای هیات مدیره به گوش می رسید.

ذکر یک نکته مهم است؛ همان طور که پیش از این در طرفداری نوشتیم، خلاف اظهارنظر مسجدی، عضو هیات مدیره باشگاه که مدعی شده بود سمیعی در هیات مدیره می ماند، سمیعی هم از مدیریت استعفا کرده و هم از نایب رییسی هیات مدیره و او تحت هیچ شرایطی و با هیچ عنوانی قصد ماندن ندارد. ضمن این که خود مسجدی و فیاض به عنوان دیگر اعضای هیات مدیره نیز رفتنی هستند.

از جمع اعضای جدید حضور حسین خبیری و یک پیشکسوت که هنوز نامش رسانه ای نشده قطعی است. مدیرعامل جدید عضو هیات مدیره خواهد شد و یک عضو اقتصادی هیات مدیره جدید پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. ترکیب هیات مدیره جدید با یک پیشکسوت، یک عضو اقتصادی، مدیرعامل، علیپور و احتمالا خبیری تکمیل می شود. با این حساب صدری هم به زودی جای خود را به یک مدیر اقتصادی جدید می دهد. مدیر اقتصادی در جایگاه رییس هیات مدیره قرار می گیرد و مدیرعامل هم همزمان نایب رییس هیات مدیره خواهد بود.

خبرهای موثق دریافتی حکایت از آن دارد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تا بازی با الهلال اعلام نخواهند شد. حالا باید دید در نهایت سجادی چه تصمیمی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس خواهد گرفت.

در رسانه ها هر روز نام های مختلف برای مدیرعاملی به گوش می رسد اما تنها دو نفر برای این صندلی مدنظر وزارت ورزش هستند که با همین دو نفر هم هنوز مذاکره جدی نشده است. برخی منابع ادعا می کنند محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران که گفته می شود مدیرعاملی پرسپولیس را نپذیرفته، نقش مشاور در انتخاب مدیرعامل باشگاه را دارد و به همین دلیل خیلی ها حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر تهران را صاحب شانس بالا برای مدیرعاملی می دانند. اما این روایت ها هم فعلا در حد گمانه زنی است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه