ارسال به دیگران پرینت

ادامه روند کاهشی قیمت دلار / قیمت دلار امروز ۲۸ شهریور چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار آزاد امروز همچون دیروز با کاهش قیمت همراه بود و به قیمت ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و کاهش حدود۱۰۰ تومانی را ثبت کرد.

ادامه روند کاهشی قیمت دلار / قیمت دلار امروز ۲۸ شهریور چقدر شد؟
 
به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: قیمت دلار در بازار آزاد امروز حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشت و به نرخ ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. دیروز شنبه قیمت دلار ۲۷ هزار و ۴۴۰ تومان معامله شد.قیمت دلار از آغاز هفته جاری روند افزایشی از خود نشان داد. قیمت دلار در بازار امروز اعلام شد. قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار طلا و سکه دارد. نرخ ارز در صرافی ملی امروز در قیمت ۲۶ هزار و ۷۷۰ تقریبا ثبات ماند. ارز ضرافی ملی دیروز با قیمت ۲۶ هزار و ۷۶۱ تومان ثبت شده بود.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی با کمی کاهش به ۲۶ هزار و ۴۲۹ تومان رسید.

شرایط برای ورود خریداران مناسب است؟

روز شنبه بازار ارز دو نیمه متفاوت را تجربه کرد. در ابتدای اولین روز هفته، معامله‌گران ارزی با جوسازی پیرامون یک خبر سیاسی، میزان خریدها را در بازار بالا بردند و به دنبال آن، ارزش دلار به بالای سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی رفت. به گفته فعالان، بازار به خبر تحریم‌های جدید آمریکا واکنش افزایشی نشان داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا چند شخص را به اتهام ارتباط با حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به لیست تحریم‌های خود اضافه کرده است. از نگاه شماری از فعالان، این اتفاق توانست زمینه‌ساز تغییر انتظارات معامله‌گران شود و توان افزایشی‌های بازار را بالا برد. برخی معامله‌گران عنوان می‌کردند که تحریم‌های جدید آمریکا چنین تصوری را در بازار ایجاد کرد که آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای، دشوار خواهد بود.

با این حال، از نیمه دوم روز، فضای انتظاری بازار تغییر کرد. خریداران زیادی حاضر نشدند بالای خط ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی وارد بازار شوند و همین موضوع موجب شد که دارندگان اسکناس آمریکایی با احتیاط بیشتری رفتار کنند. در واقع عدم حضور خریداران جدید، جسارت دارندگان ارز را پایین آورد. در صورتی که در هفته جاری، مدیرکل آژانس بین‌المللی اتمی به ایران سفر کند و توافق‌های جدیدی صورت بگیرد، دلار افت بیشتری را تجربه خواهد کرد.

با این حال، در صورتی که خبر خاصی به بازار نرسد، اسکناس آمریکایی به سوی مقاومت ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی حرکت خواهد کرد. البته تا زمانی که دلار نتواند خود را بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تثبیت کند، خریداران پرقدرتی وارد بازار نخواهند شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه