ارسال به دیگران پرینت

قیمت پراید / قیمت پراید در بازار

قیمت پراید کاهش یافت

قیمت پراید هر روزه در حال تغییر است و این تغییر قیمت پراید برای مردم بسیار ناخوشایند است.

قیمت پراید کاهش یافت
 

به گزارش شمانیوز:قیمت پراید هر روزه در حال تغییر است و این تغییر قیمت پراید برای مردم بسیار ناخوشایند است.

قیمت کارخانه‌ای خودرو‌های سایپا با بازار فاصله‌ای ۳۰ تا ۵۰ درصدی دارد. کارشناسان صنعت خودرو معتقدند که این تفاوت قیمتی به علت عرضه کم و تقاضای بالای موجود در سطح این بازار است.

با این وجود در حال حاضر خودروی ساینا با قیمت مصوب ۹۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان به مشتریان سایپا عرضه می‌شود، اما قیمت خودرو در بازار آزاد در حال حاضر به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است.    

همچنین تیبا و تیبا ۲ با قیمت مصوب ۸۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان و ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان در بازار آزاد به ترتیب با قیمت ۱۴۸ میلیون تومان و ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

البته کمترین تفاوت خودرو قیمت میان شرکت سایپا و بازار متعلق به کوییک دنده‌ای است. این محصول در شرکت سایپا با قیمت ۱۳۰ میلیون و ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و در بازار هم قیمت ۱۷۴ میلیون تومانی دارد.

در این میان مدل‌های پرطرفدار پراید با وجود توقف تولید، همچنان مشتریان پروپا قرص خودشان را دارند. به شکلی که قیمت سایپا ۱۱۱ در بازار به ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است. دو مدل سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ هم در بازار به ترتیب به قیمت ۱۳۹ و ۱۳۳ میلیون تومان عرضه می‌شوند.

در بازار امروز قیمت خودرو‌های سایپا تغییرات قابل توجهی را به ثبت رساندند. اما در معاملات امروز محصولات داخلی سایپا، آریو دنده‌ای با ۱۸ میلیون تومان بیشترین و سایپا ۱۳۲ با یک میلیون تومان کمترین رشد قیمتی را تجربه کردند. در این میان برخی محصولات سایپا همچون تیبا ۲ پلاس با افت قیمت یک میلیون تومانی مواجه شدند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه