ارسال به دیگران پرینت

تحقیقات دولت آمریکا از علت گرانی قیمت بنزین

رییس جمهور آمریکا اعلام کرد شواهدی وجود دارد که قیمت بنزین باید کاهش پیدا کند و دولت وی در حال تحقیق است تا دریابد چرا چنین اتفاقی نیافتاده است.

تحقیقات دولت آمریکا از علت گرانی قیمت بنزین

جو بایدن گفت: شواهدی وجود دارد که قیمت بنزین باید پایین برود اما کاهش پیدا نکرده است. تیم وی در حال بررسی این موضوع است.

کمیسیون تجارت فدرال اعلام کرد با شیوه هایی که ممکن است به مصرف کنندگان در خرده فروشی بنزین صدمه بزنند، مقابله خواهد کرد و به دنبال ممانعت از ادغامهای غیرقانونی در صنعت نفت و گاز پس از درخواست کاخ سفید برای بررسی علت افزایش قیمت بنزین است.

طبق آمار وب سایت قیمت گاز انجمن اتوموبیل آمریکا، میانگین قیمت بنزین روز پنج شنبه سه دلار و ۱۹ سنت بود در حالی که یک ماه پیش سه دلار و ۱۸ سنت و یک سال پیش دو دلار و ۱۸ سنت بود.

قیمتهای فعلی منعکس کننده این است که افراد بیشتری به سفر رفته و در رفت و آمد به محل کار هستند و مصرف سوخت پس از افت چشمگیری که سال گذشته در اوج بحران کووید ۱۹ داشت، بهبود پیدا کرده است.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد مصرف بنزین آمریکا امسال به طور میانگین ۸.۸ میلیون بشکه در روز خواهد بود که ۱۰ درصد رشد در مقایسه با هشت میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۲۰ نشان می دهد.

دولت بایدن در اوت از اوپک و متحدانش خواست تولید نفت را برای مقابله با افزایش قیمتهای بنزین افزایش دهند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه