ارسال به دیگران پرینت

وزیر بهداشت:

مهر ماه ۴۰ میلیون دُز واکسن جدید وارد کشور می‌شود

با توجه به حجم واکسیناسیون در کشور هر کس که بخواهد از کشور خارج شود باید حتما کارت واکسن داشته باشد و در برگشت به کشور هم باید تست منفی و تست پی سی آر داشته باشد که آلودگی وارد کشور نشود.

مهر ماه ۴۰ میلیون دُز واکسن جدید وارد کشور می‌شود

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سیل ورود واکسن کرونا در کنار تولیدات داخلی، گفت: مهر ماه ۴۰ میلیون دُز واکسن جدید وارد کشور می‌شود.

 

دکتر بهرام عین اللهی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: همانطور که قبلا قول داده شد تا پایان شهریور ۵۰ میلیون دُز وارد می‌شود و در مهر ۴۰ میلیون دُز دیگر وارد می‌کنیم، البته این میزان واردات علاوه بر تولیدات داخلی است و ما سعی می‌کنیم که همه مردم واکسن کرونا را در اسرع وقت دریافت کنند.

 

وزیر بهداشت درمان و آموزش گفت: در دولت جدید مجوز تولید داخلی پنج واکسن سیناژن، رازی، پاستور، فخرا و برکت داده شده است.

 

دکتر عین اللهی درباره دلایل افزایش ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور، گفت: من هیچوقت درباره گذشته صحبت نمی‌کنم بلکه صحبت من درباره آینده است، از وقتی که نمایندگان به ما رای اعتماد دادند و تکلیف به دوش ما افتاد شبانه روز برای تامین واکسن کرونا کار کردیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: مهمترین مساله که باعث موفقیت شد تلاش‌های شخص رییس جمهور، معاون اول، بانک مرکزی و سایر وزارتخانه‌ها بود و این همکاری و همدلی موجب شد که شاهد ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور باشیم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه