ارسال به دیگران پرینت

افغانستان | بحرین و کویت | وزیر دفاع آمریکا | عربستان | فرانسه

واکنش پنتاگون به لغو دیدار وزیر دفاع آمریکا با بن سلمان: این دیدار به دلیل دستور کار زمانی طرف سعودی لغو شد | امیدواریم مجددا جدول زمانی برای این سفر تعیین شود

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: سفر لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا به عربستان به دلیل دستورکار زمانی طرف سعودی لغو شد. مقدمات این سفر با عجله چیده شده بود. ما امیدوار بودیم آستین در این سفر با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان دیدار کند. او وزیر دفاع عربستان است و ما "شراکت دفاعی قوی" با عربستان داریم.

واکنش پنتاگون به لغو دیدار وزیر دفاع آمریکا با بن سلمان: این دیدار به دلیل دستور کار زمانی طرف سعودی لغو شد   | امیدواریم مجددا جدول زمانی برای این سفر تعیین شود

وزیر دفاع آمریکا که هفته گذشته سفرش به عربستان را لغو کرد امیدوار است بتواند به این کشور سفر و با محمد بن سلمان دیدار کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: سفر لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا به عربستان به دلیل دستورکار زمانی طرف سعودی لغو شد. مقدمات این سفر با عجله چیده شده بود. ما امیدوار بودیم آستین در این سفر با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان دیدار کند. او وزیر دفاع عربستان است و ما "شراکت دفاعی قوی" با عربستان داریم.

وی گفت: ما امیدواریم مجددا جدول زمانی برای این سفر تعیین شود. این سفر لغو نشده بلکه به تأخیر افتاده است.

آستین هفته گذشته به قطر، بحرین و کویت سفر کرد تا از آن ها به دلیل حمایت از ایجاد پل هوایی در افغانستان بعد از سیطره طالبان در این کشور تشکر کند. وی قرار بود به عربستان نیز سفر کند اما لغو شد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه