ارسال به دیگران پرینت

علیرضا بیرانوند

خودباختگی همسر علیرضا بیرانوند در بلژیک | کاملا فرنگی ! + عکس

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران چندی پیش عکسی از خود و همسرش در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت این عکس ها نشان می دهد همسر بیرانوند در پوشش کاملا فرق کرده است و به فرهنگ غرب خودش را باخته است !

خودباختگی همسر علیرضا بیرانوند در بلژیک | کاملا فرنگی ! + عکس

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران است. علیرضا بیرانوند به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا و تیم ملی ایران بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند به عنوان مرد سال فوتبال ایران شناخته شده بود. علیرضا بیرانوند در ابتدا برای نفت تهران بازی کرد. علیرضا بیرانوند بازیکن تیم پرسپولیس است.

علیرضا بیرانوند

زندگی شخصی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانود متاهل است و خیلی زود و در سن کم تشکیل خانواده داده است و میگوید که یکی از دلایل موفقیت من ازدواج زود هنگامم بود. او دو فرزند نیز دارد.

علیرضا بیرانوند در خانواده ای به دنیا آمد که از نظر مالی خیلی ضعیف بود. او در 15 سالگی با قرض گرفتن پول به تهران امد تا بتواند به علاقه اش به فوتبال برسد. هم اکنون او دروازه بان اول تیم ملی و و تیم پرسپولیس است و شماره 1 را به تن میکند.

همسر بیرانوند

علیرضا بیرانوند درباره زندگی و خانواده خود بیان نموده است که وضعیت خانوادگی در زمان نوجوانی وی ضعیف بوده است و در سال 86 وی برای رفتن به تهران از خرم اباد از اقوام خود پول قرض گرفته تا با اتوبوس به تهران بیاید تا بتواند پیشرفت نماید.

علیرضا بیرانوند

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مراقب باشید دل کسی را نشکونید، انتقاد هم حد و حدود خودش رو داره...

    • علی ارسالی در

      زندگی شخصی هیچ کس به شما ارتباط نداره

    • علی ارسالی در

      همسرش خیلی کار خوبی کرده دم خودشو همسرش گرم

    • کوروش ارسالی در

      از اینکه کاررسانه ها ،فضولی وکنکاش درزندگی حرفه ای دیگران ،ولو تحت شرایط بد ودرنگاه مردم برجسته نشان دهند،...تردیدی نیست. خب دیگه! این طرزبرخورد با معروفیت افراددر دنیای مدرن عادیست.همیشه خوب وبد دنیا باهم نقش آفرینی دارند 😇

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه