ارسال به دیگران پرینت

ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی

صادرات شیرخشک آزاد شد

برابر بند ۲ مصوبه فوق، حسب اعلام این وزارت، صادرات آن بخش از شیرخشکی که شیرخام آن با قیمت تضمینی خریداری شده، مشمول تخفیف در مابه‌التفاوت صادراتی خواهد بود. در نتیجه صادرات شیرخشک با دو مابه‌التفاوت متفاوت قابل انجام می‌باشد.

صادرات شیرخشک آزاد شد

وزارت جهاد کشاورزی، در نامه ای به گمرک و سازمان توسعه تجارت ایران، آزادسازی صادرات شیرخشک را ابلاغ کرد.

 به گزارش ایلنا، امید گیلان‌پور، معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران آزادسازی صادرات شیرخشک را ابلاغ کرد. در این نامه آمده است؛

احتراماً با توجه به مصوبه شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی به شماره ۸۶۰۳ / ۰۲۰ مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۷ قیمت تضمینی شیرخام به ازای هر کیلوگرم درب واحدهای دامداری به میزان ۶۴,۰۰۰ ریال تعیین شد.

از سوی دیگر، برابر بند ۲ مصوبه فوق، حسب اعلام این وزارت، صادرات آن بخش از شیرخشکی که شیرخام آن با قیمت تضمینی خریداری شده، مشمول تخفیف در مابه‌التفاوت صادراتی خواهد بود. در نتیجه صادرات شیرخشک با دو مابه‌التفاوت متفاوت قابل انجام می‌باشد.

خواهشمند است دستور فرمائید ترتیبات اداری لازم برای انجام این مهم عملیاتی گردد. بر این اساس جهت برخورداری صادرکنندگان از این امتیاز، این معاونت حجم و صادرکنندگان ذینفع را به طور مرتب به آن سازمان محترم اعلام خواهد نمود. فهرست اولین گروه از صادرکنندگانی که شیرخام را با قیمت تضمینی خریداری کرده‌اند، آماده ثبت در سامانه‌های مرتبط می‌باشد که به محض اعلام آن سازمان در خصوص آن اقدام خواهد شد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه