ارسال به دیگران پرینت

ثروت بهاره رهنما / همسر اول بهاره رهنما

فخر فروشی زشت بهاره رهنما برای دو ازدواجش + عکس و جزئیات

واکنش جنجالی بهاره رهنما بازیگر زن مشهور به انتقادها از فعالیت های او در اینستاگرام را ببینید. این خانم بازیگر انگار نمی خواهد از حاشیه بیرون بماند و همیشه با رفتارها و حرف هایش خودش را در قلب حاشیه ها نفر اول می کند.

فخر فروشی زشت بهاره رهنما برای دو ازدواجش + عکس و جزئیات

 

 مه شو : بهاره رهنما متولد پاییز 1352 در شهر اراک است. همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است. بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارد. بهاره رهنما فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی است. بهاره رهنما سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره+رهنما+ (1)

حاشیه جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر زن مشهور ایرانی که حاشیه های زیادی دارد توییت جالب و جنجالی را در صفحه توییتر خود ارسال کرد: او در واکنش به کسانی که او را نقد می کنند نوشت :چهل سالمه، دو تا شوهر کردم، قبلا 114 کیلو وزن داشتم، سرشار از زندگی ام، خیلی مهربونم ...

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است.

بهاره+رهنما+

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

همسر پیشین او پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. او پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

جشن عروسی آن ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می نوشت.

بچه سرتق عاشق بازیگری

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

رقیب عشقی

بهاره+رهنما+

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود

بازیگری از 17 سالگی

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بنده چندین بار کامنت های مختلف فرستادم ولی متاسفانه مدیریت سایت هیچگونه توجهی نکرده و نظر بنده را منتقل نکرده اند. لذا بنده فقط بعنوان یک خواننده مطالب را می خوانم و علیرغم اینکه توانایی آن را واوم که کامنتی تاًثیر گذار بگذارم و نظرم را بگویم در حد خواندن مطلب اکتفا خواهم نمود. وااسلام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه