ارسال به دیگران پرینت

سوپراستارهای ایران | محمدرضا گلزار | عکی جدیدمحمدرضا گلزار

ساعت مارک محمدرضا گلزار با استایل مشکی +تصویر

محمدرضا گلزار عکس جدیدی را با استایل مشکی و ساعت مارک منتشر کرد.

 ساعت مارک محمدرضا گلزار  با استایل مشکی +تصویر

محمدرضا گلزار از سوپراستارهای ایران است. محمدرضا گلزار به ورزش به طور جدی می پردازد. در فیلم سینمایی "سلام بمبئی" محمدرضا گلزار خوش درخشید. محمدرضا گلزار در تبلیغات هم از دیرباز فعال بوده است. محمدرضا گلزار عکس جدیدی را با استایل مشکی اش منتشر کرد.

محمدرضا گلزار عکی جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به هواداران چه گفت؟

محمدرضا گلزار خطاب به فالوورها و طرفدارانش گفت : فکر نکن نفهمیدم از کجا اومدی تا استیج رو ببینی. پولهات رو جمع کردی یا حتی اصرار پدر و مادرت رو درک نکردم برای اینکه به کنسرت نیای و اومدی کنسرتم. اینو بدون من واسه اینکه تو باشی خیلی زحمت کشیدم قبل از اینکه باشی تا الان که هستی. من برای تو شقیقه سفید کردم. تا آخر دنیا یادم می مونه که تون شادی ها و غم هام تو بودی. به تو که نمیشه گفت مجازی. تو یا اومدی کنسرتم یا قراره بیای کنسرتم و حقیقی ترین دوستم هستی. من روزایی بوده که بی پول بودم. بی مهری دیدم. حرف خوردم اما یاد گرفتم چشمام رو ببندم روشون. چون وقتی می نویسی برام حتی زیر یک پستم اینقدر حالم خوب میشه که چیزی نمیشه گفت.

محمدرضا گلزار و تلاش برای خوانندگی

محمدرضا در راه خواننده شدن سختی های و فشارهای زیادی را تحمل کرده، از خواننده ها گرفته تا بازیگران دیگر بر علیه او صحبت کرده اند. بعد از آنکه در نقش مجری در تلویزیون حاضر شد کم کم خوانندگی او برای مردم عادی شد و پذیرفتند که او می خواهد تجربه های جدید داشته باشد و هیچ چیز جلودارش نیست.

محمدرضا گلزار نزدیک به 11 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که اگر همین الان همه ی فعالیت های هنری خود را متوقف کند و فقط شاخ اینستاگرامی شود ماهیانه چندین میلیارد تومان درآمد خواهد داشت. البته او زیاد در اینستاگرام تبلیغ نمی کند و فقط برندها و تبلیغاتی خاصی را انجام می دهد که بیشتر مربوط به کسب و کارهای خودش است (در زمینه ماشین و سالن های ورزشی و ...)

محمدرضا گلزار در چه فیلم هایی بازی کرد؟

محمدرضا گلزار می گوید چند پیشنهاد همکاری در آمریکا و کشورهای اروپایی و هند دارد. محمدرضا گلزار خواننده، مجری و هنرپیشه معروف ایرانی است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و بازی در فیلم سینمایی آینه بغل، بانویی از ماه و در امتداد شهر را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه