ارسال به دیگران پرینت

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا | کووید ۱۹| تست کرونا

شرایط سخت تیم ملی ایران در ژاپن +جزئیات

برخی پروتکل های سختگیرانه در جریان رقابت های والیبال قهرمانی آسیا و مناسب نبودن وضعیت تغذیه شرایط برای تیم ملی ایران سخت کرده است.

 شرایط سخت تیم ملی ایران در ژاپن  +جزئیات

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران عصر روز گذشته نخستین تمرین توپی خود را برگزار کردند. این تمرینات در سالن شماره سه تمرینی مسابقات برگزار شد که به دو قسمت تقسیم شده بود.

 

همزمان با تیم ایران، ملی‌پوشان کشور میزبان نیز تمرین داشتند که این همزمانی تمرین، حاشیه‌های خاص خود مانند رصد بازیکنان و نحوه تمرین دو تیم را به همراه داشت. کادر فنی دو تیم نیز در ابتدای این تمرین با یکدیگر گفتگویی کوتاه داشتند.

 

بر اساس پروتکل‌های بهداشتی مسابقات، هیچ یک از اعضای تیم‌ها به جز برای تمرین و مسابقه اجازه خروج از هتل محل اقامت را ندارد. همچنین نفرات اجازه استقرار در لابی و دیگر فضاهای هتل هم ندارند و باید فقط در اتاق‌های خود استراحت کنند.

 

از سوی کشور میزبان کیت‌های تشخیص کووید 19 به پزشک تیم‌ها داده شده و اعضای تیم‌ها باید هر روز صبح تست کرونا بدهند و نتیجه تست و دیگر موارد پزشکی مانند دمای بدن به کمیته پزشکی مسابقات اعلام شود.

 

از سوی دیگر در نخستین روز این رقابت‌ها غذای تهیه شده برای اعضای تیم‌ها با شرایط تغذیه کشورهای اسلامی همخوانی نداشت و این موضوع مورد اعتراض تیم‌های ایران، قطر، بحرین، پاکستان، کویت و عربستان سعودی قرار گرفت.

 

همچنین به گفته مسئولان تیم ایران، کیفیت و حجم غذای ارائه شده مناسب نیست و این موضوع نیز یکی از مواردی بود که از سوی تیم‌ها از جمله ایران نسبت به آن به کمیته مسابقات و نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا اعتراض شد. سرو غذا در رستوران انجام می‌شود و برای هر تیم یک میز در نظر گرفته شده است، اما نفرات باید غذا را بسته بندی و برای خوردن به اتاق ببرند.

 

تیم ملی والیبال ایران به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در گروه B رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا با تیم‌های پاکستان، تایلند و هنگ‌کنگ هم‌گروه است.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه