ارسال به دیگران پرینت

فال روزانه شخصی | فال روزانـه شخصی متولدین فروردین | فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی 20 شهریور

فال امروز خود را بخوانید.

فال روزانه شخصی 20 شهریور

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود یا عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد  شروع یک پیروزی/ موفقیت/ افتخار/ در میان دو جریان یا مسئله مختلف قرار گرفتن/ تصمیم‌های مشکل/ بحران/ دوراهی/ تفکر و تعمق/ صلح‌جویی/ آرامش.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد جهالت/ نادانی/ ناآگاهی/ قضاوت از روی ظاهر/ خودخواهی/ زمان برای انجام عمل مناسب نیست./ ممکن است وضعیت، آن چیزی که شما فکر می‌کنید، نباشد.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد هماهنگی/ توازن/ برابری/ صداقت/ افتخار/ توصیه/ پرهیزکاری/ قاضی/ وکیل/ یک شخص با اهمیت/ وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی/ ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن‌بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید./ گذشتن از خواسته‌ای برای رسیدن به نتیجه بهتر.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

​فال روزانه شما نشان می دهد شکست/ عدم موفقیت/ کوتاهی/ حسادت/ حرص و طمع/ محدودیت/ عدم کنترل نفس و تسلط به خود/ ممکن است اخطاری در مورد جاه طلبی بیش از حد و بیهوده باشد.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد شانس/ سود/ پایان یک مشکل/ وقایع غیرمنتظره/ پیشرفت/ شروعی جدید.

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد یک اخطار جدی در مورد سوءاستفاده از پول یا قدرت توسط شما یا یکی از نزدیکان تان/ اعمال ناشایست/ اعتیاد/ جدایی.

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید موفقیت/ به‌دست آوردن/ رضایت/ خوشبختی/ عشق/ لذت/ ازدواج موفقیت‌آمیز/ سعادت.

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد دوری/ فراق/ متلاشی شدن یک رابطه/ سرخوردگی در عشق/ حسادت/ بی‌اعتمادی/ بی‌وفایی.

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد شروعی جدید/ ماجراهای جدید/ امکانات جدید و گسترده/ انتخابی جدید/ تصمیمات خوبی که گرفته شده است./ آزادی/ اوقات خوش/ تحول/ شهوت/ بی فکری/ عجله.

فال شخصی روزانـه متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است آغاز یک رابطه عاطفی/ آغاز خوشبختی/ آغاز عشق/ زیبایی/ سلامتی/ اتحاد بین دو نفر/ شکل‌گیری یک رابطه دوستانه یا عشقی/ عشق بازگشته/ همکاری/ شراکت/ هماهنگی/ جشن/ شادی/ موفقیت/ خوش‌شانسی/مهمان‌نوازی/ یک شخص مهربان و دلجو .

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد مردی که احساسات خود را بروز نمی‌دهد./ یک مرد بد با مقاصد شیطانی/ انحراف و بد راهی/ خشونت/ ظلم و ستم/  توطئه/ بدخواهی/ سوء استفاده از قدرت/ یک فرد مادی‌گرا/ رشوه دادن یا گرفتن/  بحث و جدل.

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد یک جوان مهربان/ محبت/ مهربانی/ احتمال تولد/ اخبار جدید/ محقق/ دانش‌پژوه/ یک شخص مهربان و سخاوتمند/ تحصیل

 
 
 
منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه