ارسال به دیگران پرینت

فوق ستاره آرژانتینی | مائوریسیو |بازیکنان

مسی و نیمار جایی در فهرست مائوریسیو پوچتینو ندارند

لیونل مسی، خرید جدید پاری سن ژرمن، این هفته هم نمی‌تواند این تیم را در دیدار خانگی برابر کلرمون همراهی کند و به همراه نیمار از فهرست تیم خط خورده است.

مسی و نیمار جایی در فهرست مائوریسیو پوچتینو ندارند

فوق ستاره آرژانتینی از زمان جدایی از بارسلونا و پیوستن به پاری سن ژرمن تا به حال فقط 24 دقیقه با پیراهن این تیم به میدان رفته است. مسی پس از آن برای حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین و شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی به این کشور رفت و صبح امروز نیز موفق شد رکورد پله را به عنوان گلزن‌ترین بازیکن آمریکای جنوبی در رده مردان بشکند.

با این حال برگزاری دیرهنگام این دیدار و زمان بازگشت بازیکنان باعث شده که مسی و نیمار جایی در فهرست مائوریسیو پوچتینو نداشته باشند و این مربی مجبور به استفاده از گزینه‌های جانشین برای آنها شود. سرمربی پی اس جی در این باره به خبرنگاران گفت:« بازیکنان آمریکای جنوبی مانند لیندرو پارادس، مسی، آنخل دی ماریا و نیمار در این بازی حاضر نخواهند بود.»

در حالی که تعدادی از ستاره‌های پی اس جی نمی‌توانند در دیدار برابر کلرمون که روز شنبه برگزار می‌شود این تیم را همراهی کنند، انتظار می‌رود که آنها برای اولین دیدارمرحله گروهی لیگ قهرمانان که چهارشنبه شب برابر کلوب بروژ انجام خواهد شد به ترکیب پی اس جی اضافه شوند.

پوچتینو در حال حاضر با غیبت بسیاری از بازیکنان کلیدی خود روبروست که به جز حضور در اردوی تیم ملی از مصدومیت نیز رنج می‌برند. سرخیو راموس، مارکو وراتی، کولین داگبا، خوان برنات، لاوین کورزاوا و اسماعیل غربی همگی در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم به میدان نرفتند. با این حال خبر خوب برای پوچتینو این است که کیلیان امباپه روز چهارشنبه بار دیگر به تمرینات این تیم برگشت تا نشان دهد که مصدومیتش چندان جدی نبوده است. پوچتینو در این باره گفت:« حالا کیلیان با ما تمرین می‎‌کند و فردا خواهیم دید که آیا در ترکیب تیم حضور خواهد داشت یا خیر.»

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه