ارسال به دیگران پرینت

واکسیناسیون ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در برابر کرونا

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واکسیناسیون ماموران این پلیس در برابر کرونا خبر داد.

واکسیناسیون ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در برابر کرونا

موج پنجم کرونا همچنان کشور را درگیر خود کرده است و روزانه صدها تن به دلیل ابتلا به این ویروس و عوارض ناشی از آن در بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند علاوه بر موارد فوتی، آمارهای رسمی حاکی از آن است که حدود ۵۰ برابر شمار فوتی‌های هر روز نیز به مبتلایان روزانه اضافه می‌شود؛ آماری که از بدو اعلام رسمی ورود کرونا به کشور تا روز گذشته به عدد پنج میلیون و ۲۳۷ هزار و ۷۹۹ مبتلا و ۱۱۲ هزار و ۹۳۵ فوتی رسیده است.

در این میان اما برخی مشاغل به سبب ارتباط مستقیم با مردم بیشتر در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند که ماموران پلیس و به‌خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی از جمله آنهاست. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل حضور در معابر و ارتباط مستقیم با کاربران ترافیکی با احتمال بیشتری در معرض این بیماری قرار دارند و از این رو واکسیناسیون آنان نیز جزو گروه‌های اولویت دار قرار گرفته است.

سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگاران آخرین وضعیت واکسیناسیون ماموران پلیس راهور تهران بزرگ را تشریح کرد و گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به دلیل جنس ماموریت‌هایی که دارند در اولویت دریافت واکسن قرار بوده‌اند. از این رو پیگیری‌ها برای اختصاص واکسن به آنان در دستورکار قرار داشته است.

وی با بیان اینکه تقریبا تمام کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در اولویت دریافت واکسن بوده‌اند،اظهارکرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، طی هفته های گذشته امور مربوط به واکسیناسیون ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ انجام شده است و این افراد واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ این روند به طور کامل انجام شده است و تقریبا همه ماموران پلیس راهور واکسن خود را دریافت کرده‌اند. 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه