ارسال به دیگران پرینت

خوشگذرانی بازیگر جوان در گرانترین هتل ایران + تصاویر

الهه حصاری در تنها هتل لاکچری روی آب ایران در کیش دیده شد.

 خوشگذرانی بازیگر جوان در گرانترین هتل ایران + تصاویر

الهه حصاری به یوگا بسیار علاقه مند است. الهه حصاری در سریال زخم کاری ایفای نقش کرده است. الهه حصاری در این سریال پربیننده در نقش دختری به نام کیمیا ظاهر شد. الهه حصاری سفری به کیش داشت. در ادامه عکس های الهه حصاری را مشاهده کنید.

الهه حصاری در جزیره کیش

الهه حصاری دختر مرداد ماهی

الهه حصاری ستاره جوان سینما و تلویزیون ایران است.الهه حصاری متولد ۱۸مرداد ماه سال ۶۹ است. الهه حصاری فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی است. الهه حصاری دوره بازیگری را در موسسه فرهنگی و هنری چهر های ماندگار گذارانده است.الهه حصاری در آخرین کارش در نقش کیمیا در سریال زخم کاری حضور دارد.

خانواده الهه حصاری

الهه حصاری دو خواهر به نام های المیرا و ملیکا نیز دارد. در دوره مدرسه با گروه تئاتر مدرسه نیز همکاری می کرد.

اولین تجربه وی در سال ۸۷ بازی در فیلم سینمایی تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده برمیگردد.

او تجربه بازی در سریال های نمایش خانگی را نیز دارد.بازی در سریال قلب یخی و شوخی کردم مهران مدیری از تجربه های بازیگری وی است.

الهه حصاری

آغاز شهرت الهه حصاری

شهرت او با بازی در سریال هشت و نیم دقیقه در نقش یلدا آغاز شد.

علاقه الهه حصاری به ورزش

خانم حصاری می گوید از کودکی به ورزش علاقه مند بوده است و در برهه ای از زمان ورزش برایش بسیار جدی شد طوری که رشته تحصیلی اش تربیت بدنی بود. به یوگا بسیار علاقه مند است و مدرکش را هم گرفته است.

خانم بازیگر مربی یوگا شد!

خانم حصاری می گوید: برای اینکه بتوانید در یوگا مربیگری کنید ابتدا باید دوره های آمادگی جسمانی را بگذانید که البته برای مربیگری هر ورزشی باید این دوره را دید و مدرکش را گرفت.

من این دوران را گذراندم و بعد ایروبیک را انتخاب کردم و بعد از آن هم بدنسازی و فیتنس و در نهایت یوگا که انتخاب خودم بود که حالا مربی شدم.

الهه حصاری

علاقه به غذا های دریایی دارم

خانم الهه حصاری به غذاهای دریایی بسیار علاقه مند است و علت آن هم سالم بودن آنها است و در تلاش است تا این غذا ها را در رژیم غذایش جای دهد.

علت اصلی علاقه به غذاهای دریایی مغذی بودن و سالم بودن آنها است.

همسر الهه حصاری کیست؟

خانم حصاری مجرد است و ازدواج نکرده است.

الهه حصاری بازیگر نقش کیمیا زخم کاری

جدید ترین سریالی که خانم حصاری در آن به ایفای نقش می پردازد سریال زخم کاری است در این سریال خانم حصاری بازیگر نقش کیمیا است.زخم کاری به کاردگردانی محمدحسین مهدویان در حال پخش است در خلاصه این سریال آمده است مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است؛ را به حساب شرکت واریز کنند ولی…

دریافت جایزه بین المللی

خانم الهه حصاری در سال ۹۲ جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم اوراسیا را از قاقستان برای بازی در فیلم نگران نباش سارا دریافت نمود.

الهه حصاری در حوزه سینما

او در فیلم های سینمایی نظیر تاکسی نارنجی، نطفه شوم، عروسک، زن های شگفت انگیزند، زنان ونوسی، مردان مریخی، بی تابی بیتا، انتهای خیابان هشتم، قاعده تصادف، نقش نگار، داره صبح میشه، پی۲۲، ماه گرفتگی، سوفی و دوانه، بازدم، هایلایت، کروکودیل، ترانه، راند چهارم از فیلم های سینمایی است که در آن ایفای نقش نموده است.

الهه حصاری در مجموعه های نمایش خانگی

بازی در سریال قلب یخی، شوخی کردم، ممنوعه، زخم کاری از نمونه های بازی این بازیگر در حوزه ی نمایش خانگی است.

الهه حصاری در زخم کاری

الهه حصاری در سریال زخم کاری نقش کیمیا را بر عهده دارد که در متن رمان حضور چندان پررنگی ندارد اما همان‌طور که سریال در مقایسه با منبع اقتباس به شخصیت‌های زن پروبال بیشتری داده، به نظر می‌رسد که کیمیا نیز در سریال حضور موثری داشته باشد و در قسمت‌های بعدی شاهد حضور بیشتر او باشیم.

نکته قابل‌توجه این است که در زخم کاری، زنانگی برای شخصیت‌های مونث نه صرف یک تعریف، بلکه ابزاری تأثیرگذار و حیاتی برای پیشبرد درام است. در چند قسمت منتشرشده، این سریال فرصت کمیابی را در اختیار بازیگران قرار داده تا جنبه‌هایی از توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند که قبلا در سینما و تلویزیون ایران به آن پرداخته نشده بود.

الهه حصاری عکسی از خودش را در صفحه اینستاگرامش استوری کرد. مخاطبان وی به خاطر خطای دید و یا افکت سیاه و سفید اینستاگرام به کشف حجاب این خانم بازیگر مشکوک شدند.

درخشش الهه حصاری در روسیه

فیلم‌ سینمایی راند چهارم در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه موفق به کسب دو جایزه بهترین بازیگر زن برای الهه حصاری و بهترین فیلمبردار برای مرتضی غفوری شد.

در این فیلم بازیگرانی چون پژمان بازغی، الهه حصاری، علی اوجی، آناهیتا درگاهی، شکیلا سماواتی، زهرا میرزایی، مرتضی علی آبادی، جشمید هاشم‌پور، رایان سرلک و روشا شیرین نقش‌آفرینی دارند. فیلم‌ سینمایی راند چهارم به کارگردانی و نویسندگی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته تولید شده است.

الهه حصاری

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سرنوشت دو زن با حضور یک مرد در هم تنیده شده است پس از آنکه مرد در جریان اغتشاشی خیابانی ناپدید می‌شود، همسرش بی‌خانمان و بیکار می‌شود و زنی که برای اثبات بی‌گناهی خود احتیاج به شهادت او دارد، در زندان چشم انتظار می ماند.

جشنواره فیلم‌های درون خانوادگی روسیه از ۱۷ تا ۲۱ تیر ماه  سال جاری در شهر یارسلاول در کشور روسیه برگزار شد.

 فیلم شناسی الهه حصاری:

الهه حصاری

فیلم سینمایی

* پی ۲۲ (حسین قاسمی جامی، ۱۳۹۳)

* داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)

* نقش نگار (علی عطشانی، ۱۳۹۲)

* قاعده تصادف (بهنام بهزادی، ۱۳۹۱)

* انتهای خیابان هشتم (علیرضا امینی، ۱۳۹۰)

* بی‌تابی بیتا (مهرداد فرید، ۱۳۹۰)

* آزادراه (عباس رافعی، ۱۳۹۰)

* زنان ونوسی، مردان مریخی (کاظم راست گفتار، ۱۳۸۹)

* زن‌ها شگفت‌انگیزند (مهرداد فرید، ۱۳۸۹)

* عروسک (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۸)

* تاکسی نارنجی (ابراهیم وحیدزاده، ۱۳۸۷)

* نطفه شوم (کریم آتشی، ۱۳۸۶)

پخش خانگی

* شوخی کردم (مهران مدیری، ۱۳۹۲)

* قلب یخی سری سوم (۱۳۹۲)

* در حاشیه (۱۳۹۴)

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      خب ‌که چی🙄

    • ناشناس ارسالی در

      دوستت دارم ایشالاهمیشه خوش وسلامت باشی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه