ارسال به دیگران پرینت

خبر مهم میرتاج‌الدینی از اعلام اسامی نجومی‌بگیران

اسامی نجومی ‎بگیران اعلام خواهد شد + فیلم

ما به‎دنبال عدالت اجتماعی در پرداخت‌ها هستیم و تلاش می‎کنیم که ظرف ۳ تا ۶ ماه آینده به‎طور شفاف، اطلاعات حقوق‌های نجومی را با ارائه مدارک به مردم اعلام کنیم.

اسامی نجومی ‎بگیران اعلام خواهد شد + فیلم

 نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به تفحص مجلس از حقوق‌های نجومی وعده داد که نهایتاً ظرف مدت شش ماه بیشترین حقوق‌های نجومی با ارائه مدارک و اسامی دریافت نهادها و ارگان‌هایی که حقوق نجومی دارند معرفی شوند.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مشخص شدن اعضای کمیته تحقق و تفحص از حقوق‌های نجومی خبر داد.

به گفته میرتاج‌الدینی، نهایتاً ظرف مدت شش ماه بیشترین حقوق‌های نجومی با ارائه مدارک و اسامی دریافت نهادها و ارگان‌هایی که حقوق نجومی دارند معرفی می‌شوند. 

 با تقاضای جمعی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از دریافت حقوق های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی در دولت دوازدهم،‌ وکلای ملت در نشست علنی روز سه شنبه ۱۹ مرداد با ۲۱۱ رای موافق، ۷ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۳۴ با این طرح تحقیق و تفحص موافقت کردند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      فقط اسامی اعلام می شود ویا اینکه پول های را که به ناحق ودریافت کرده اند از اونا پس می گیرند؟

    • خ ارسالی در

      خواب دیدی خیر

    • ناشناس ارسالی در

      بازنشستگان بهداشت را زیر خط فقر نگه داشتید خودتان نجومی می گیرید چرا قانون فرق گذاشته است چرا عدالت اجرا نمی شود چرا یک عده 7 برابر باید 30 70 200 500 میلیون حقوق بگیرند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه