ارسال به دیگران پرینت

ایستگاه مترو شهید رضایی | مترو

ایستگاه مترو در خط ۶ افتتاح میشود

ایستگاه شهید رضایی در خط 6 متروی تهران آماده بهره برداری است.

 ایستگاه مترو در خط ۶ افتتاح میشود

مدیرعامل شرکت مترو تهران به همراه دکتر علی آبادی مدیرعامل شرکت مپنا، از آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرائی احداث ایستگاه مترو شهید رضایی در خط ۶ مترو بازدید به عمل آوردند و قرار است این ایستگاه که یکصد و چهلمین ایستگاه شبکه خطوط مترو محسوب می شود ، ظرف هفته های آینده افتتاح شود.

در بازدید صورت گرفته از ایستگاه در حال احداث شهید رضایی که یکی از ایستگاههای نیمه جنوبی خط ۶ به شمار آمده و در خیابان ۱۷ شهریور (پایین تر از میدان خراسان) واقع شده است ، روند نصب آخرین تجهیزات و تأسیسات لازم برای آغاز بهره‌برداری از ایستگاه مذکور بررسی شد و اتمام عملیات اجرایی پروژه و بهره‌برداری از آن تا پیش از پایان ماه جاری مورد تأکید قرار گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، ایستگاه شهید رضایی ، سیزدهمین ایستگاهی است که در خط ۶ راه اندازی می شود و در مجاورت با خیابان های پرترددی از قبیل ۱۷شهریور ،‌ شهید رضایی(منصور) و تیردوقلو ، مسافران پرشماری از مناطق ۱۲ و ۱۵ خواهد داشت. ایستگاه مترو شهید رضایی بین ایستگاههای بعثت و میدان خراسان قرار دارد که پیش از این ایستگاه بعثت در خط شش به بهره برداری رسیده است.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه