ارسال به دیگران پرینت

تولد سینمایی و خاص الناز شاکردوست

با این که بیش از دو ماه از تولد الناز شاکردوست می‌گذرد، اما عکس جدیدی از تولد او منتشر شده است.

تولد سینمایی و خاص الناز شاکردوست

الناز شاکردوست تولد سینمایی و خاص گرفت.

گله الناز شاکردوست از دیده نشدن

در سال ۱۳۹۱ در فیلم «رسوایی» مسعود ده‌نمکی نقش اصلی دختری را بازی کرد که به دلیل فقر خانواده و فشار اقتصادی در راهی غیر متعارف وارد می‌شود و… بعد از نمایش فیلم در جشنواره فجر و نقدهایی که بر او ونقش آفرینی در این فیلم نوشته شد، شاکردوست از حضور در جلسه نشست پرسش و پاسخ سینمای رسانه امتناع کرده و نامه‌ای به ده نمکی نوشت که در همان جلسه خوانده شد، در بخشی از نامه اشاره شده بود:

«دلیل‌عدم حضور امروز این است که بعد از یک دهه تلاش و نادیده گرفته شدن تلاش دوران بازیگری‌ام امروز خسته‌تر از آن هستم که در جمعی حضور یابم که تیزی قلم‌هایشان همیشه زخمی‌ام کرده؛ عذر مرا بپذیرید.»

اتفاقا این نامه وعدم حضور او در آن جلسه باعث شد سیل انتقادات و خرده گیری بر عملکرد شاکردوست افزایش یابد و به نوعی فاصله و اختلاف او با اهالی رسانه و منتقدین سینمایی بیش از پیش شد.

الناز به دوره بازیگری می رود

بعد از فیلم رسوایی و تا نیمه دهه نود، شاکردوست با رفتن به دوره‌های بازیگری در خارج از کشور و انتخاب‌های منطقی‌تر سعی در بهبود چهره خود در سینما داشت.

به همین دلیل سال ۱۳۹۴ در هیچ فیلمی بازی نکرد و سال ۹۵ و ۹۶ هم هر سال فقط در یک فیلم حضور داشت، آنهم با نقش‌هایی متفاوت و با کارگردانانی چون فریدون جیرانی (خفگی) و فرزاد مؤتمن (سراسر شب).

اواخر سال ۹۶ شاکردوست در جریان فیلمبرداری فیلم «دو طبقه روی پیلوت» دچار حادثه شد و از ناحیه کمر آسیب دید به گونه‌ای که امکان ادامه بازی در این فیلم را نداشت.

از طرفی دیگر گروه فیلمسازی هم بدون او به کارشان ادامه دادند و بازیگری دیگر جایگزین شد.

این اتفاق برای شاکردوست آزار دهنده بود و بیشتر از لحاظ روحی و روانی او را ناراحت کرد که چند بار هم اعتراضش را در صفحه اینستاگرامش بیان داشت، اما دست بر قضا انگار قرار بود در آن فیلم بازی نکند تا با نرگس آبیار تجربه‌ای جدید را از سر بگذراند.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه