ارسال به دیگران پرینت

تلویزیون اسرائیل: نبرد جدید اسرائیل با نوار غزه

آمادگی‌های ارتش اسرائیل برای نبردی جدید +جزئیات

تلویزیون اسرائیل "کان" اعلام کرد، ارتش در اعیاد یهودی که از روز دوشنبه شروع می‌شود خود را برای تنش شدید امنیتی مورد انتظار در نوار غزه آماده می‌کند.

 آمادگی‌های ارتش اسرائیل برای نبردی جدید +جزئیات

تلویزیون رسمی اسرائیل امروز یکشنبه از آمادگی‌های ارتش این رژیم برای ورود به نبردی جدید با نوار غزه پرده برداشت. ارتش اسرائیل در آستانه اعیاد یهودی که از فردا (دوشنبه) آغاز شده و تا پایان ماه ادامه دارند، حضور نیروهایش را در مرزهای غزه تقویت کرده و آنها را در کرانه باختری و جولان اشغالی به حالت آماده‌باش درآورد.

به گزارش ایسنا، تلویزیون اسرائیل "کان" اعلام کرد، ارتش در اعیاد یهودی که از روز دوشنبه شروع می‌شود خود را برای تنش شدید امنیتی مورد انتظار در نوار غزه آماده می‌کند.

کان اعلام کرد، با وجود تاکیدهای داخلی مبنی بر اینکه تل‌آویو با همه توان خود برای ممانعت از تشدید تلاش خواهد کرد، ارتش اسرائیلی نیروهایش را در مرزهای نوار غزه تقویت و سامانه دفاعی گنبد آهنین را با هدف آمادگی برای هر نوع سناریویی در جبهه جنوبی اراضی اشغالی مستقر کرده است.

ارتش اسرائیل در آستانه اعیاد یهودی که از فردا (دوشنبه) آغاز شده و تا پایان ماه ادامه دارند، حضور نیروهایش را در مرزهای غزه تقویت کرده و آنها را در کرانه باختری و جولان اشغالی به حالت آماده‌باش درآورد.

یهودیان فردا آغاز سال نوی یهودی، پس از آن هفته آینده "عید الغفران" را جشن می‌گیرند و سپس "عید العُرُش" را در پیش دارند.

تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: ارتش برای هرگونه تنش امنیتی احتمالی در نوار غزه در اعیاد آتی که از فردا آغاز می‌شوند، خود را آماده کرده است.

همچنین شبکه کان به نقل از برخی منابع امنیتی مدعی شد: "اسرائیل" تمام تلاش خود را برای جلوگیری از بروز تنش انجام می‌دهد اما اگر راه گریزی وجود نداشته باشد، حتی در داخل نوار غزه نیز وارد جنگ خواهد شد.

تلویزیون اسرائیل ادامه مدعی شد: حالت آماده‌باش در طول مرزهای شمالی و کرانه باختری برقرار است.

این شبکه تلویزیونی به نقل از منابعی اعلام کرد، نوار غزه در روزهای آتی برای پرتاب بالن‌های ِآتش‌زا هلیوم در منطقه و شهرک‌های "غلاف غزه" آماده می‌شود و گروه‌هایی که دست به آشوب‌های شبانه می‌زنند عملیات خود را در سمت شهرک غلاف افزایش خواهند داد.

این شبکه اعلام کرد، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رئیس ستاد کل ارتش این رژیم و فرماندهان ارشد منطقه نوار غزه اعلام کرد از رهبری ارتش و تصمیمات آن حمایت می‌کند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه