ارسال به دیگران پرینت

کاروان پارالمپیک ایران | سرمربی تیم والیبال نشسته ایران

سرمربی والیبال نشسته ایران: بازیکنانم عالی بودند

«هادی رضایی» امروز(شنبه) پس از برتری سه بر یک شاگردانش مقابل روسیه و کسب مدال طلای بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار داشت: تیم بازی خوبی انجام داد. برنامه داشتیم بدون حتی یک ست باخت قهرمان شویم اما این اتفاق رخ نداد. از نتیجه راضی هستیم و خوشحالم که تیم به مقام قهرمانی رسید.

سرمربی والیبال نشسته ایران: بازیکنانم عالی بودند

وی ادامه داد: جمع‌بندی فنی باید بعدا انجام شود اما به هر حال حریفان ما نیز دنبال برد هستند و مقابل ایران جدی‌تر ظاهر می‌شوند.

رضایی تصریح کرد: بچه ها خیلی خوب کار کردند. البته ست سوم کمی افت کردیم و نتیجه را به حریف دادیم اما برگشتیم و به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته ایران در پاسخ به اینکه آیا از مجموع عملکرد تیم راضی است؟، ادامه داد: اگر یک ست را نمی‌باختیم به چیزی که می‌خواستیم و برنامه داشتیم می‌رسیدیم اما از تکرار مدال طلا خوشحال هستم.

وی در پایان از زحمات مسوولان و همه بازیکنان در راه آماده سازی تیم و حمایت‌های انجام شده تشکر کرد.

کاروان ورزشی ایران که با ۶۲ ورزشکار راهی این دوره از مسابقات شده بود با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و در رتبه دوازدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت.

کاروان پارالمپیک ایران در دوره قبلی این بازی‌ها (پانزدهمین دوره) با کسب ۲۴ نشان (هشت طلا، ۹ نقره و هفت برنز) در جایگاه پانزدهم ایستاد.

 

منبع : پارس فوتبال
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه