ارسال به دیگران پرینت

انگشتر خاص و گرانقیمت سلبریتی و بازیگر پولدار سوژه شد +عکس

تصویری از انگشتر لاکچری در دست نیوشا ضیغمی سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

انگشتر خاص و گرانقیمت سلبریتی و بازیگر پولدار سوژه شد +عکس

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 در تهران است . نیوشا ضیغمی بازیگر ، تهیه کننده و مدل است.نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. نیوشا ضیغمی حالا کلینیک زیبایی اداره می کند و شوهر نیوشا ضیغمی تاجر نقره است.

نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور و البته تا حدودی پر حاشیه که مردم او را به عنوان یک سلبریتی و بازیگر پولدار می شناسند انگشتری خاص و البته گرانقیمت برای ازدواج در دست دارد که از دید کاربران شبکه های اجتماعی پنهان نمانده و آن را سوژه کرده اند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با آرش پولاد خان ازدواج کرده است.. نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است. نیوشا ضیغمی متولد تهران است. نیوشا ضیغمی بازیگر اهل ایران است. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

مهریه نیوشا ضیغمی

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه