ارسال به دیگران پرینت

تیم ملی | فوتبال | تیم ملی در انتظار تست دوم سرمربی

تیم ملی در قطر، اسکوچیچ و هاشمیان در تهران

تیم ملی فوتبال ایران در حالی عازم قطر شده که سرمربی و برخی از دستیارانش این تیم را همراهی نکردند.

تیم ملی در قطر، اسکوچیچ و هاشمیان در تهران

 تیم ملی فوتبال ایران ظهر روز گذشته با پرواز اختصاصی تهران را به مقصد دوحه ترک کرد تا برای دیدار روز سه شنبه، شانزدهم شهریور برای دیدار با عراق در کشور قطر آماده شود.

 با این حال کادرفنی تیم ملی ایران اعم از اسکوچیچ، هاشمیان و زگانیر تیم ملی را در این سفر همراهی نکرده‌اند. این سه در دیدار با سوریه نیز به علت ابتلا به ویروس کرونا غایب بودند و نتوانستند روی نیمکت تیم ملی بنشینند و ماریو تات، دستیار اول اسکوچیچ این ماموریت را بر عهده داشت و از طریق تماس تلفنی، تدابیر سرمربی را در جریان بازی اعمال کرد.

البته درباره اسکوچیچ و هاشمیان این احتمال وجود دارد که با منفی شدن تست کرونا بتوانند، برای دیدار با عراق مجوزهای حضور روی نیمکت را به دست بیاورند و از نزدیک تیم ملی را همراهی کنند. هنوز فرصت لازم برای اضافه شدن این دو نفر به تیم ملی در دوحه قطر وجود دارد. طبق گفته مسوولان فدراسیون فوتبال، بیش از دو هفته از ابتلای این دو نفر به ویروس کرونا سپری شده است.

حتی قبل از بازی با سوریه گفته شد که تست کرونای اسکوچیچ و هاشمیان منفی شده ولی این دو روی نیمکت حضور نداشتند و در نهایت فعلا تیم ملی را در سفر به قطر همراهی نکرده‌اند. باید دید در آستانه این دیدار حساس در انتخابی جام جهانی، سرمربی و دستیارش می‌توانند تیم ملی را از کنار زمین هدایت کنند یا خیر.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه