ارسال به دیگران پرینت

در راستای برخورد با متخلفان صیدغیر مجاز؛

هشت فروند شناور غیرمجاز و فعال صید ترال در جاسک توقیف شد

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: در عملیات پاکسازی از شناورهای بی هویت،غیر مجاز و همچنین فعال در صید ترال غیر مجاز در شهرستان جاسک به مدت سه روز هشت فروند شناور غیر مجاز به ویژه صیدترال توقیف شد.

هشت فروند شناور غیرمجاز و فعال صید ترال در جاسک توقیف شد

سروان مهرداد رامش جان عصرپنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توقیف این هشت فروند شناور صید غیرمجاز، ۳۰ طاقه تور منوفلامنت و مقداری ادوات صید غیر مجاز کشف شد.

وی ادامه داد: بی شک حفظ ذخایر آبزیان در دریا انفال است و همه ما در حفظ و نگهداری آن برای نسل آینده مسوول هستیم.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان افزود: صید غیر مجاز نه تنها به جامعه صیادی و معیشت صیادان آسیب می زنند بلکه نسل آبزیان را منقرض و آرامش روانی جامعه را نیز برهم می زنند، لذا برخورد قاطع و جدی با متخلفان حوزه صید و صیادی به ویژه صید ترال غیرمجاز در دستور کار سراسر ادارات شیلات شهرستان های هرمزگان قرار دارد.

رامش جان تصریح کرد: پیرو سیاست های سازمان شیلات ایران، تاکیدات مدیرکل شیلات استان و همچنین خواسته جامعه صیادی استان هرمزگان به دنبال تشدید و افزایش بیش از پیش برخورد با صید غیر مجاز هستیم و معتقدیم هیچ گونه ملاطفت و مماشعاتی با متخلفان حوزه صید و صیادی به ویژه صید مخرب ترال غیر مجاز نباید وجود داشته باشد.

وی از جامعه صیادی، مردم و مسوولان خواست تا با جدیت به یاری شیلات هرمزگان و یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان برای برخود قاطع با پدیده شوم، مخرب و روبه  افزایش صید غیر مجاز بیایند.

این مسوول عنوان کرد: همکاری و حمایت از یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات تاثیر به‌سزایی در کاهش تخلف‌های صیادی دارد و پشتیبانی جامعه صیادی نیز عامل مهمی در ارتقا فعالیت‌های این یگان برای برخورد با متخلفان صیادی هرمزگان است.

رامش جان افزود: تمامی کشفیات، توقیف و متهمان دستگیر شده پس از دلالت به پایگاه حفاظت منابع شیلات آبزیان شهرستان، صورت جلسه و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می گردند و این طرح با هماهنگی های انجام شده بدون شک ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۴۳۴۰ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان آماده دریافت هر گونه اطلاعاتی در راستای صید و صیادی و مقابله با متخلفان غیرمجاز به صورت شبانه روزی است.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه