ارسال به دیگران پرینت

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان | تیم ملی والیبال ایران

تیم والیبال نوجوانان ایران سوم جهان شد

تیم ملی والیبال زیر ۱۹ سال ایران با پیروزی مقابل روسیه موفق شد مقام سوم مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان را به دست آورد.

تیم والیبال نوجوانان ایران سوم جهان شد

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر ۱۹ سال جهان از تاریخ ۲ شهریور به میزبانی تهران در حال برگزاری است که در دیدار رده بندی، امروز پنج شنبه تیم ملی والیبال ایران به مصاف روسیه رفت و در یک بازی حساس و نفسگیر به برتری 3 بر 2 رسید.

در ست اول این رقابت، تیم ملی والیبال ایران عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز این ست شود.

تیم ملی والیبال روسیه موفق شد ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به نام خود کند.

ملی پوشان نوجوان کشورمان ست سوم را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ پیروز شدند.

در ست چهارم این مسابقه، تیم ملی والیبال روسیه موفق شد از اشتباهات ایران نهایت استفاده را ببرد تا این ست با امتیاز ۲۵ بر ۲۱ به سود روسیه به پایان برسد. 

در ست پنجم این رقابت، بلندقامتان ایران بازی را خوب شروع کرده و توانستند با نتیجه ۱۵ بر ۶ این ست را به نام خود کنند و پیروز این دیدار شوند.

با این نتیجه،  تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل روسیه پیروز شود و عنوان سومی رقابت های جهانی تهران را به نام خود کند.

در ادامه این رقابت ها، تیم ملی والیبال لهستان برای کسب عنوان قهرمانی از ساعت ۱۹ امروز به مصاف بلغارستان می رود.  

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها  مقابل تیم ملی والیبال لهستان قرار گرفته بود که با شکست ۳ بر یک از این تیم، از رسیدن به فینال بازماند.

 

منبع : ایران پرس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه