ارسال به دیگران پرینت

قطع شدن انگشت مهران مدیری | تصادف شدید باران کوثری | شکستگی پای امین حیایی

بازیگرانی که از مرگ جان سالم به در بردند + جزئیات

در این مطلب به بهانه درگذشت زنده یاد ارشا اقدسی، بازیگران مشهوری که دچار آسیب دیدگی در حین فیلمبرداری شده اند معرفی می کنیم.

بازیگرانی که از مرگ جان سالم به در بردند + جزئیات

 یکی از مشکلاتی که در صحنه فیلمبرداری فیلم و سریال ایجاد می شود آسیب دیدگی بازیگران و عوامل سازنده می باشد. برخی از هنرمندان در صحنه هایی از فیلمبرداری فیلم و سریال دچار آسیب دیدگی شده و روند درمان آنها، گاه وقفه ای طولانی در ساخت فیلم ایجاد می کند.

در روزهای اخیر ارشا اقدسی بدلکار مطرح سینما و تلویزیون که تجربه بدلکاری در پروژه های هالیوودی را نیز داشت بر اثر سانحه ای در حین فیلمبرداری جان خود را از دست داد.

 

در این مطلب به بهانه درگذشت زنده یاد ارشا اقدسی، چهره های مشهوری که دچار آسیب دیدگی در حین فیلمبرداری شده اند معرفی می کنیم.

تصادف شدید گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش یکی از بازیگرانی است که دچار آسیب دیدگی های بسیاری در حین فیلمبرداری فیلم و سریال شده است اما بیشترین آسیب دیدگی او مربوط به تصادف اش در فیلم این بانوی هنرمند در یکی از سکانسهای «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» می شود.

 
 

گوهر خیراندیش در یکی از سکانسهای این فیلم به همراه مهدی فخیم زاده در ماشین بودند که هنگام خروج یکی از خودروها از فرعی با آن تصادف کرده و از ناحیه سر و پیشانی دچار سانحه شد.

خانم بازیگر پس از این حادثه چندین بار مورد عمل جراحی قرار گرفت.

شکستگی پای امین حیایی

امین حیایی یکی دیگر از هنرمندانی است که در صحنه فیلمبرداری دچار آسیب دیدگی شد. او در فیلم «درخونگاه» هنگام پریدن از سقف وانت به پشت ماشین، دچار حادثه شده و بر اثر شکسته شدن پالت چوبی کف وانت ، مچ پایش شکست.

تصادف شدید باران کوثری

باران کوثری بازیگر سینما و تلویزیون در فیلم «هفت ماهگی» در صحنه فیلمبرداری تصادف شدیدی داشت و به شدت آسیب دید. این هنرمند مورد جراحی قرار گرفت و خط میان ابروی او از این تصادف به یادگار ماند.

قطع شدن انگشت مهران مدیری

مهران مدیری در فیلمبرداری یکی از سکانسهای سریال قلبی دچار حادثه وحشتناکی شد. این هنرمند در یکی از صحنه های سخت سریال قلب یخی باید یکی از بازیگران را از زیر اوار ناشی از انفجار نجات می داد. مهران مدیری در این صحنه هنگام نجات فرد صدمه دیده پایش لغزید و برای حفظ تعادل خود به شیشه های شکسته چنگ انداخت و ناگهان انگشت کوچک دست راستش قطع شد.

بازیگر و کارگردان مطرح کشورمان بازی خود را به پایان رسانده و بعد عوامل سریال متوجه جریان شدند و او را به همراه انگشت قطع شده به بیمارستان رساندند. با وجود پیوند عضو آسیب دیده ، حس انگشت مهران مدیری برنگشت.

آسیب دیدگی کمر الناز شاکردوست

الناز شاکردوست یکی دیگر از هنرمندانی است که دچار آسیب دیدگی شدید در حین فیلمبرداری شد. این هنرمند در حین فیلمبرداری فیلم «دو طبقه روی پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان دچار حادثه شده و به بیمارستان منتقل شد.

این هنرمند که با کمر به زمین پرتاب شده بود دچار دررفتگی دیسک کمر به صورت حاد بین دو مهره نزدیک به مرکز نخاع شده و مدت زیادی را به ناچار در استراحت مطلق به سر برد.

پرت شدن پگاه آهنگرانی از تور ماهیگیری

پگاه آهنگری بازیگر جوان سینمای ایران در نخستین فیلم محمدرضا اصلانی به نام «آتش سبز» دچار حادثه شد. این هنرمند در یکی از سکانسها باید در تور ماهیگیری به صورت معلق در هوا می ماند اما پوسیدگی طناب ماهیگیری منجر به پارگی آن و پرت شدن پگاه آهنگرانی از ارتفاع 3 متری شد.

این حادثه تلخ موجب شکستگی دو مهره ستون فقرات و پارگی ربات و قطع شدن تاندون پای چپ پگاه آهنگرانی شد.

آسیب دیدگی دست پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی یکی دیگر از بازیگرانی است که در صحنه فیلمبرداری دچار حادثه شد. او در سکانسی از فیلم «متروپل»، در اثر برخورد با شیشه دچار پارگی تاندون انگشتان دست شد.

تصادف مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سرشناس کشورمان نیز با وجود آمادگی جسمانی مناسب، حین فیلمبرداری در فیلم «مشت آخر» به کارگردانی خودش، بر اثر سانحه ای راهی بیمارستان شده و دچار ترما از ناحیه لگن، سر و گردن و زیرچانه شد.

شکستگی بینی نگار فروزنده

نگار فروزنده بازیر سینما و تلویزیون کشورمان در یکی از صحنه های سریال «راه سوم»، هنگامی که در به روی صورت او باز شد دچار شکستگی بینی و در نتیجه جراحی آن شد.

آسیب دیدگی پای زنده یادماهچهره خلیلی

ماه چهره خلیلی نیز مانند بسیاری از هنرمندان دچار آسیب دیدگی در حین فیمبرداری شد. او در یکی از صحنه های فیلم کوتاه«پابوس» به هنگام بالا رفتن از تپه، دچار لغزش شده و به پائین افتاد که دچار گرفتگی و درد شدید در ناحیه پا شد. پس از مراجعه به بیمارستان ، پارگی بافت عضله پا و خونریزی داخلی پای این هنرمند توسط پزشکان تشخیص داده شد و به همین دلیل پای او به مدت 40 روز گچ گرفته شد.

شکستگی پای هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی بازیگر مشهور نقش رحمت در سریال پایتخت، هنگام بازی در یکی از سکانسهای سریال «دختر گمشده» دچار شکستگی پا شده و مدتی را با پای آسیب دیده سپری کرد.

 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه