ارسال به دیگران پرینت

وزیر ارشاد

واکسیناسیون ۸۳ هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر

توجه و کمک به اهالی فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های دولت در دوران همه‌گیری ویروس کرونا است چرا که این مشکل آسیب جدی به معیشت هنرمندان وارد کرده و بیشتر فعالیت های فرهنگی دچار تعطیلی شده است.

 واکسیناسیون ۸۳ هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: واکسیناسیون کرونا برای هنرمندان با توافق با وزارت بهداشت از امروز آغاز شده که بر این اساس واکسیناسیون ۸۳ هزار نفر از اهالی فرهنگ و هنر در اولویت است.

محمدمهدی اسماعیلی، امروز (دوشنبه-۸ شهریور) در سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توجه و کمک به اهالی فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های دولت در دوران همه‌گیری ویروس کرونا است چرا که این مشکل آسیب جدی به معیشت هنرمندان وارد کرده و بیشتر فعالیت های فرهنگی دچار تعطیلی شده است.

وی افزود: در حال تدوین بسته حمایتی از اهالی فرهنگ و هنر در این دوران هستیم تا در مدت کوتاهی این مهم اتفاق بیفتد و اقدامات موثری در حمایت از هنرمندان داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصریح کرد: امیدواریم واکسیناسیون هنرمندان فتح بابی برای از سرگیری فعالیت‌های فرهنگی در کشور باشد و با فروکش کردن موج کرونا در کشور در فضای مطابق با پروتکل‌های بهداشتی،  فعالیت فرهنگی و هنری رونق یابد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه