ارسال به دیگران پرینت

تعداد کشته های حمله انتحاری کابل به ۱۷۰ نفر رسید

منابع در وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرده اند که شمار کشته شدگان حمله انتحاری در ورودی فرودگاه کابل به ۱۷۰ نفر رسیده است. خبرنگاران به علت محدودیت های ایجاد شده توسط طالبان اجازه تهیه گزارش و خبر از این رویداد را ندارند.

تعداد کشته های حمله انتحاری کابل به ۱۷۰ نفر رسید

 منابع در وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرده اند که شمار کشته شدگان حمله انتحاری در ورودی فرودگاه کابل به ۱۷۰ نفر رسیده است.

این منبع در وزارت بهداشت افغانستان به رسانه های داخلی و خارجی در کابل گفته است که کشته شدگان حمله پنجشنبه شب فرودگاه کابل که مهاجم انتحاری خود را در بین مردم منفجر کرد، به ۱۷۰ تن رسیده است.

گزارش ها در باره زخمی های این رویداد متفاوت است و برخی از منابع تعداد زخمی ها این حمله را ۱۵۰ تن ذکر کرده اند .

خبرنگاران به علت محدودیت های ایجاد شده توسط طالبان اجازه تهیه گزارش و خبر از این رویداد را ندارند.

رسانه های افغان همچنین از دستگیری حدود ۲۰۰ تن از فعالان جامعه مدنی و خبرنگاران افغان از حومه طالبان و انتقال آن ها به مکان نا معلوم خبر داده اند.

گروه تروریستی داعش مسوولیت حمله انتحاری در فرودگاه کابل را به عهده گرفته و اعلام کرده که هدف این حمله نیروهای آمریکایی و متحدان آنها بوده است.

رسانه های افغانستان امروز شنبه به نقل از ارتش آمریکا نوشته اند که هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در استان ننگرهار یک طراح حملات داعش را هدف قرار داده و از احتمال کشته شدن وی در این حمله نوشته اند.

 
 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه