ارسال به دیگران پرینت

شبکه آذربایجانی رسما از ایران عذرخواهی کرد

در نامه atv جمهوری آذربایجان خطاب به سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر احترام به فرهنگ و تمدن غنی کشور دوست و برادر ایران، از ناراحتی به وجود آمده ابراز تأسف و عذرخواهی شد.

شبکه آذربایجانی رسما از ایران عذرخواهی کرد

در پی پخش کلیپی غیر واقعی و موهن درباره مردم ایران از شبکه atv جمهوری آذربایجان و پیگیری‌های سفارت ایران، شبکه مذکور ضمن حذف آن از همه پرتال‌ها و صفحات مربوطه، امروز رسما عذرخواهی کرد.

براساس اعلام این سفارتخانه، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) «آنار شُکورُف» معاون رئیس این شبکه و مدیر پخش اخبار و برنامه‌های سیاسی و اجتماعی، ضمن حضور در محل سفارت و دیدار با سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران، مراتب عذرخواهی شفاهی و مکتوب آن شبکه را تقدیم کرد.

در نامه این شبکه خطاب به سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر احترام به فرهنگ و تمدن غنی کشور دوست و برادر ایران، از ناراحتی به وجود آمده ابراز تأسف و عذرخواهی شد و اطلاع داده شد که خبرنگار تهیه کننده کلیپ نیز برای ادای توضیحات احضار و به دلیل این اشتباه فاحش طبق قوانین از کار برکنار شده است.

 
 

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      شبکه tvآذربایجان مقسرنیست مقسربعضامردم بی فرهنگ کشورخودم است که اینچنین که البته از گرسنگان شایدبودنداینچنین همدیگرراتکه پاره می کردندبرای لقمه ای نان بهانه اش نذری گذاشتند قلب آدم به دردمی آیدکه چنین تصویرهایی در کشوردیده میشود...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه