ارسال به دیگران پرینت

هافبک موردنظر گل محمدی شب گذشته وارد تهران شد

رضا اسدی در تهران منتظر تماس مدیران پرسپولیس

رضا اسدی، هافبک مورد نظر یحیی گل محمدی پس از فسخ قرارداد با باشگاه اتریشی راهی تهران شده تا با سران پرسپولیس مذاکره کند.

رضا اسدی در تهران منتظر تماس مدیران پرسپولیس

یکی از هدف‌های اصلی باشکاه پرسپولیس در این روزها رضا اسدی است. هافبک مورد نظر گل محمدی قراردادش را با سنت پولتن اتریش فسخ کرد تا به تهران بیاید و با قرمزهای پایتخت سر میز مذاکره بنشیند. امروز در خبرگزاری ها هم تصویری منتشر شد که رضا اسدی از گذرنامه خودش منتشر کرده بود تا خبر از پرواز به ایران بدهد و همین باعث شده تا طرفداران قهرمان لیگ برتر منتظر خبرهای نهایی از خرید این هافبک توسط تیمشان باشند.

طبق خبرهای رسیده پیرامون این خرید، به نظر می رسد اسدی با باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق رسیده و در حال حاضر منتظر تماس مدیران پرسپولیس است تا با حضور در باشگاه قراردادش را امضا کند. 

البته در چند روز گذشته،  اخبار متفاوتی درباره این بازیکن به گوش رسید و چندین بار این شایعه در محافل خبری پخش شد که باشگاه پرسپولیس از چذب او منصرف شده است اما طبق آخرین خبر رسیده رضا اسدی و مدیربرنامه اش مستقیم با یحیی گل محمدی حرف زدند و پس از اطمینان از این موضوع که گل محمدی روی جذب او نظر مثبت دارد، ابتدا مدیربرنامه اسدی برای توافق مالی راهی باشگاه پرسپولیس شده و سپس اسدی نیز با پرداخت مبلغ صد هزار یورو به باشگاه سنت پولتن اتریش و بخشیدن طلب 100 هزار یورویی اش از این باشگاه قرارداد خود را فسخ کرد و روز گذشته راهی تهران شد. این بازیکن ساعت 23 دیشب به تهران رسید و در حال حاضر منتظر تماس باشگاه پرسپولیس است.

طبق شنیده ها، اگر قرمز پوش شدن اسدی نهایی نشود، او راهی لیگ قطر می شود.در روزهای اخیر هم گفته می شد که این بازیکن از استقلال و سپاهان هم پیشنهاد دارد اما گویا این بازیکن، پرسپولیس را به عنوان اولویت اول انتخاب کرده است. باید دید این اخبار پیرامون اسدی و سایر بازیکنان صرفا بازار گرمی است یا نهایتا قراردادها نهایی می شوند و این اخبار از خبر و گمانه زنی به واقعیت تبدیل می شوند.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه