ارسال به دیگران پرینت

ساخت یک میلیون مسکن در سال

اولین دستور درباره وعده مسکن رئیس جمهورصادر شد

رییسی گفت:وزیر راه و شهرسازی آقای قاسمی از همین امروز به دنبال اجرای این وعده دولت باشند.باید دولت "صادق الوعد" باشیم و این موضوع باید در عمل دیده شود.

اولین دستور درباره وعده مسکن رئیس جمهورصادر شد

وی افزود: شکر این نعمت این است که همکاران شب و روز نشناسند و نیروهای کارآمد را به کار گیرند تا عقب ماندگی های برخی بخش ها جبران شود. مردم باید احساس پیشرفت و اجرای عدالت داشته باشند. عدالت باید اجرا شود. باید نشان دهیم مصمم به اجرای عدالت هستیم. عدالت یعنی هر چیزی جای خود باشد. هر کسی در جای خود باشد و هر اقدامی در جای خود انجام شود.

* قانون بهترین ملاک برای اجرای عدالت است، قانونمداری باید یک اصل باشد و تلاش شود تا قانون اجرا شود. اگر قانون ضعف داشته یا ابهام دارد، اصلاح شود اما قانون اجرا شود. قانون گرایی با انقلابی گری با هم می سازد.

* با همه تلاش هایی که در دولت های گذشته انجام شده، شاهد شرایطی هستیم که شایسته ملت بزرگ ایران نیست.

* ما هیچ بُن‌بستی نداریم و کارهایی را که اقتضا دارد به سرعت انجام شود، حتماً باید سریعاً عملیاتی و پیگیری جدی شود.

* روز شنبه هیئت دولت با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد.

*موضوع ساخت یک میلیون مسکن در سال از روز اول در دستور کار است.

این خبر درحال تکمیل است…

 

منبع : اخبارخوب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • کسوف شده ارسالی در

      آقای ریئسی رییس جمهوری منتخب کار مردم از وعده و شعار گذشته رسیده به جبهه و جنگ لعنت خداوند به هر چی دلاله در تمامی حوزه ها من جمله و الخصوص دلالان مسکن

    • سمین ارسالی در

      گوش مردم دیگه پره از حرف و حدیث و وعده و وعید این حرفا دیگه تو کته یه بچه هم نمیره راه و روش رو عوض کنید غفلت از اینکه خداوند ناظر کار و اعمال شماست

    • علیرضا ارسالی در

      ساخت یک ملیون واحد مسکونی انشاالله عملی بشود خوب است ، ولی باید با مطالعه باشد ، شناخت پتانسیل های منطقه و تهیه طرحهای منطقه ای ( regional planning ) خیلی ضروری است ، اگر بدون مطالعه اجرا شود چه بسا زیان بار باشد .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه