ارسال به دیگران پرینت

سوم شهریور قبض پرداخت کنید؛

از اوانو جایزه نقدی و سکه تمام بهار آزادی هدیه بگیرید

کاربران اوانو می توانند در تاریخ سوم شهریور با پرداخت هر قبض علاوه بر دریافت هدیه نقدی آنی 9999 ریالی، 10 امتیاز برای شرکت در قرعه کشی یک سکه تمام بهار آزادی دریافت کنند.

 از اوانو جایزه نقدی و سکه تمام بهار آزادی هدیه بگیرید

به نقل از روابط عمومی اپلیکیشن اوانو، یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های اوانو سرویس پرداخت قبض است که کاربران می‌توانند در این سرویس کلیه قبوض خود، شامل تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل)، تلفن ثابت، برق، آب و گاز را پرداخت کنند.

وصول آنی قبض تلفن‌همراه دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول یکی از ویژگی‌هایاستفاده از سرویس پرداخت قبض در اپلیکیشن اوانو است. کاربران با پرداخت اولین قبض خود در اوانو، رقم 19999 ریال هدیه نقدی آنی و بدون قرعه‌کشی دریافت می‌کنند.

همچنین کاربران اوانو سوم شهریورماه با پرداخت هر قبض خود در اوانو 10 امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی سکه تمام بهار آزادی که 13 شهریورماه برگزار می‌شود، کسب می‌کنند.

علاوه بر این کاربرانی که هدیه 19999 ریالی پرداخت قبض را از اوانو دریافت کرده‌اندمی‌توانند با پرداخت هر قبض بیشتر (بدون محدودیت در تعداد پرداخت قبض) در روز سوم شهریور مبلغ 9999 ریال را به‌صورت آنی و بدون قرعه‌کشی دریافت کنند.

دارندگان تلفن‌های همراهی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند می‌توانند از طریق آدرس https://ewano.app/ و دارندگان تلفن‌های همراهی که از سیستم عامل ios پشتیبانی می‌کنند می‌توانند از طریق آدرس Https://pwa.ewano.app اپلیکیشن اوانو را نصب کنند.

 

منبع : شما نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه