ارسال به دیگران پرینت

استقلال

دلخوری مجیدی از برکناری برادرش

| سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تماس برادرش سریعاً عازم باشگاه شد.

دلخوری مجیدی از برکناری برادرش

پس از انتصاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست استقلال و تقدیر از فرزاد مجیدی برای زحماتی که در این مدت به عنوان کمک سرپرست کشیده بود، او به شدت از شرایط موجود ناراحت‌ شده و با فرهاد مجیدی تماس گرفت تا تکلیفش مشخص شود.

فرهاد مجیدی به محض شنیدن این خبر، سریعاً راهی باشگاه شد تا از وضعیت موجود مطلع شود.

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه