ارسال به دیگران پرینت

زمان واکسیناسیون دانشجویان اعلام شد

احمد حیدری به تشریح روند بازگشایی دانشگاه‌ها در سالجاری پرداخت و گفت: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده باید وزارت بهداشت تا 15 آبان ماه بیش از یک میلیون دانشجویان دانشگاه آزاد و هیات علمی را واکسینه کند تا بتوان سال تحصیلی را به شکل مناسب آغاز کرد.

زمان واکسیناسیون دانشجویان اعلام شد

کمتر از یک ماه به آغاز سال تحصیلی جدید مانده اما هنوز روند بازگشایی دانشگاه‌ها مشخص نیست. چندی قبل  منصور غلامی، وزیر علوم با اشاره به اقدامات وزارت علوم برای تهیه واکسن کرونا گفته است مجموعه دانشگاهی وزارت علوم و تحقیقات در موسسات مختلف در حال تلاش هستند و فعالیت‌ها برای تهیه واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود. او در ادامه اظهار می کند که برخی از واحدها باید به شکل حضوری و مناسب برگزار شود. قرار بود دانشجویان هم تحت تزریق واکسن قرار بگیرند، اما هنوز کاری از پیش نرفته و روند برگزاری کلاس‌های دانشگاه بر اساس تصمیم‌گیری ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود.

حمد حیدری، سخنگوری دانشگاه آزاد درباره آخرین تصمیمات برای بازگشایی دانشگاه‌هاگفت: روند تزریق واکسن کادرآموزشی و اساتید دانشگاه آزاد آغاز شده است.

او افزود: برای شروع سال تحصیلی باید در سال تحصیلی جاری تمامی دانشجویان را واکسینه کرد.

حیدری درباره روند بازگشایی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری ادامه داد: هنوز منتظر تصمیم‌گیری از سوی ستاد مقابله با کرونا هستیم. تاکنون از سوی این ستاد برنامه‌ریزی مناسبی اتخاذ نشده است. بر اساس پیش بینی‌های انجام شده تا 15 آبان وزارت بهداشت بیش از یک میلیون دانشجویان دانشگاه آزاد و هیات علمی  را واکسینه می کند تا بتوان سال تحصیلی را به شکل مناسب آغاز کرد.

حیدری درباره واحدهای عملی در سال تحصیلی جاری افزود: کلاس‌های علمی با رعایت پروتکل های بهداشتی  برگزار می‌شود.

البته برگزاری کلاس‌های علمی بر اساس تصمیم گیری هیات علمی دانشگاه ها انجام شده است.

 

منبع : برنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه