ارسال به دیگران پرینت

بازیگر جوان ایرانی پرچمدار آمریکا شد + عکس

چند روز قبل تولد پوریا پورسرخ بود و دوستانش برای او یک کیک چند طبقه سفارشی با شمایل سلطنتی سفارش دادند اما عکس هایی که منتشر شد بیشتر از کیک پرچم امریکا به چشم آمد که روی تی شرت پوریا نقش بسته بود و برخی با اشاره به آن اعلام کردند او پرچم دار امریکا شده است!

بازیگر جوان ایرانی پرچمدار آمریکا شد + عکس

پوریا پورسرخ عکس جدیدی از خود و خواهرش منتشر شد. پوریا پورسرخ بازیگری است که در انتخاب نقش وسواس به خرج می‌دهد. پوریا پورسرخ علاوه بر ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها در برنامه شام ایرانی شرکت و هنر آشپزی خود را نشان داد. پوریا پورسرخ طرفداران بسیاری دارد. پوریا پورسرخ دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

چند روز قبل تولد پوریا پورسرخ بود و دوستانش برای او یک کیک چند طبقه سفارش دادند. البته مشخص نیست چرا کیک او شمایل یک تاج و لباس نظامی سلطنتی را دارد.

پوریا+پورسرخ

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد ساعت 4 صبح روز چهارم تیرماه 1356 در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه