ارسال به دیگران پرینت

هوای تهران ناسالم شد

| کیفیت هوای تهران با افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق از شرایط سالم خارج شد.

هوای تهران ناسالم شد

 کیفیت هوای پایتخت همزمان با پایان یافتن محدودیت‌های کرونایی کاهش یافت و هم اکنون غلظت آلاینده‌های هوا از شرایط سالم خارج شده است.

میانگین غلظت آلاینده‌های هوا به عدد ۱۰۳ رسیده و در این شرایط توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

شرایط کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته مطلوب بوده و تهران وارد صد و هجدهمین روز با کیفیت هوای سالم شده است.

 

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه