ارسال به دیگران پرینت

سردارِ نقل‌وانتقالات!

با وجود اینکه در هرفصل نقل‌وانتقالاتی صحبت از حضور سردار آزمون در تیم‌های مطرح اروپایی است اما او در نهایت در ترکیب زنیت به میدان می‌رود.

سردارِ نقل‌وانتقالات!

سردار آزمون بازیکنی که قبل از رسیدن به تیم بزرگسالان سپاهان لژیونر شد، در حال حاضر عنوان ارزشمندترین بازیکن فوتبال ایران را یدک می کشد. ترنسفرمارکت رقم 25 میلیون یورو را روی آزمون گذاشته تا او بالاتر از طارمی گران‌ترین فوتبالیست ایرانی باشد. او در روسیه کارش را در روبین کازان آغاز کرد و چندین بار میان دو باشگاه روستوف و کازان جابه جا شد تا در نهایت در سال 2019 به زنیت سن پترزبورگ روسیه پیوست.

آزمون همیشه یک مهره قابل اتکا و مهم برای تیم روسی بوده و حتی در تیم ملی هم عملکرد قابل توجهی داشته و دارد. سردار در مقدماتی جام جهانی هم تاثیر مهمی در تیم اسکوچیچ داشت و یکی از عناصر تاثیرگذار در صعود ایران بود.

سردار اینجا، سردار آنجا، سردار همه جا!

یکی از نکاتی که در سال های اخیر و زمان نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی به چشم آمده خبرهای پیوستن سردار آزمون به تیم های مطرح اروپایی بوده ؛ اتفاقی که در فصل جاری هم رخ داده است.

لیورپول، آرسنال، فیورنتینا، سویا، ویارئال، رم، لاتزیو و بایرلوکوزن از جمله تیم هایی بودند که رسانه ها بارها از علاقه آن ها به آزمون صحبت کردند.

عجیب ترین مورد مربوط به لیورپول یورگن کلوپ بود که در نهایت واکنش مرد آلمانی را هم به همراه داشت و او اعلام کرد که هیچ علاقه ای به جذب آزمون ندارد.

اسامی برخی تیم ها نظیر همان لیورپول یا آرسنال در ابتدا جذابیت زیادی داشت اما حالا همه می دانند که این اخبار شایعه ای بیش نیست. حتی باشگاه های مذکور به صورت رسمی هم پیشنهادی به سردار نداده و در رسانه ها نیز هیچ صحبتی از بازیکن ایرانی نکرده و نمی کنند. در واقع شرایط به شکلی است که اگر رم آرسنال سویا یا هر تیم مطرح دیگری پیشنهاد جدی به آزمون بدهند تا زمان پوشیدن پیراهن این باشگاه باورپذیر نخواهد بود!

با وجود اینکه سردار آزمون بازیکن با کیفیتی است اما با توجه به شرایط سنی او خیلی بعید به نظر می رسد باشگاه های تراز اول علاقه ای به خرید چنین بازیکنی داشته باشند. ضمن اینکه دیگر بازیکنان هم تراز آزمون حتی در آسیا به واسطه تبلیغات بهتر شرایط مناسب تری برای حضور در تیم های بزرگ دارند.

نکته دیگر اینکه روسیه جزو لیگ های معتبر اروپا به حساب نمی آید و حتی در رده ملی هم این کشور نتوانسته در هیچ تورنمنتی عملکرد قابل ملاحظه ای داشته باشد و همه این مسائل در کنار هم سبب شده که بازیکنان شاغل در این لیگ کار به مراتب دشوارتری برای حضور در لیگ های بهتر داشته باشند و با شرایط خاص به چنین موفقیتی برسند.

واکنش سردار به این شایعات

نکته جالب توجه این است که سردار آزمون هیچ گاه اظهارنظری دباره اینکه از این تیم ها پیشنهاد داشته انجام نداده و بارها اعلام کرد که نمی داند این اخبار از کجا نشات می گیرد. هیچ گاه سردار در مصاحبه های خود از پیشنهاد رم، آرسنال یا لیورپول صحبت نکرده و این صرفا اخباری است که در رسانه ها مطرح می شود و به نظر می رسد بازارگرمی ایجنت ها برای بالابردن دستمزد بازیکنان و قرار گرفتن نام آن ها در رسانه ها باشد.

در پایان هر فصل نقل و انتقالاتی هم سردار آزمون تمریناتش را در همان زنیت آغاز می کند و با لباس آبی سن پترزبورگی ها به میدان می رود تا نشان دهد که این اخبار فقط شایعه بوده، نه پیشنهاد جدی!

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه