ارسال به دیگران پرینت

بیت کوین از ۴۸۰۰۰ دلار عبور کرد

با روندی افزایشی قیمت بیت کوین به ۲ تریلیون دلار رسید. بیت کوین در آخر هفته از ۴۸۰۰۰ دلار عبور کرد(بالاترین سطح از ماه می)، اما برخی از این سود‌ها در روز دوشنبه کاهش یافت.


بیت کوین از ۴۸۰۰۰ دلار عبور کرد

با روندی افزایشی قیمت بیت کوین به ۲ تریلیون دلار رسید. بیت کوین در آخر هفته از ۴۸۰۰۰ دلار عبور کرد(بالاترین سطح از ماه می)، اما برخی از این سود‌ها در روز دوشنبه کاهش یافت.

صعود بیت کوین به ارزش کل بازار ارز‌های رمزنگاری شده در روز شنبه به بیش از ۲ تریلیون دلار رسید (اولین بار از اواسط ماه می).

بازیابی بیت کوین پس از فروش شدید آن در ماه‌های ژوئن و جولای صورت می‌گیرد و پس از رسیدن به بالاترین رکورد بیش از ۶۴۰۰۰ دلار در آوریل به زیر ۳۰، ۰۰۰ دلار می‌رسد. بیت کوین در آخر هفته از ۴۸۰۰۰ دلار عبور کرد، یعنی بالاترین سطح از ماه می، اما برخی از این سود‌ها در روز دوشنبه کاهش یافت.

بر اساس داده‌های Coindesk، ارزش این سکه دیجیتال روز شنبه به ۴۸۱۲۶.۴۷ دلار رسید که بالاترین سطح خود از ۱۷ می‌است. طبق آخرین معاملات Coin Metrics، آخرین معامله آن ۴۵۸۳۱.۳۷ دلار بود.

بازیابی بیت کوین پس از فروش شدید آن در ماه‌های ژوئن و جولای صورت می‌گیرد و پس از رکورد بالای ۶۴۰۰۰ دلار در آوریل به زیر ۳۰، ۰۰۰ دلار کاهش می‌یابد. ویجی عیار، مدیر توسعه تجارت در صرافی ارز دیجیتال لونو، می‌گوید: "من معتقدم این (افزایش بیت کوین) نتیجه انباشت گسترده است. زمانی که بیت کوین در حدود ۲۹۰۰۰ تا ۳۰، ۰۰۰ دلار معامله می‌شد. "

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، که قیمت سکه‌های دیجیتال را ردیابی می‌کند، افزایش قیمت بیت کوین روز شنبه ارزش کل بازار ارز‌های رمزنگاری شده را برای اولین بار از اواسط ماه می‌به بالای ۲ تریلیون دلار رساند.

بازار ارز‌های دیجیتال در تابستان با موج منفی زیادی رو به رو شده است. یکی از بزرگترین آن‌ها بررسی مجدد مقررات در صنعت از سوی مقامات چین بود که عملیات استخراج بیت کوین را متوقف کرده و به مکان دیگری نقل مکان کرد. این یکی از بزرگترین دلایل سقوط بیت کوین به زیر سطح ۳۰۰۰۰ دلار بود.

اولین افزایش قیمت بیت کوین

در همین حال، مجلس سنای آمریکا هفته گذشته یک لایحه زیرساختی عظیم را بدون هیچ گونه اصلاحیه پیشنهادی در گزارش مالیات بر رمزنگاری که تصویب آن را به تأخیر انداخته بود، تصویب کرد. این به عنوان ضربه‌ای برای جامعه ارز‌های دیجیتال تلقی شد، اما برخی گفتند این نشان می‌دهد که دولت ایالات متحده این صنعت را جدی گرفته است.

جهان چو، بنیانگذار سرمایه گذاری خطرپذیر و شرکت تجاری Kenetic Capital، گفت که این "موانع اساسی نظارتی در کوتاه مدت تعادل بازار را بر هم زده است. چو گفت اگرچه ممکن است بیت کوین به ۵۵۰۰۰ دلار برسد، اما سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند که سطح قابل توجهی به زیر ۳۰.۰۰۰ دلار برسد و زمینه را به ۱۰۰۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۲ بازگرداند".

این ماه پس از آنکه هکرها، ۶۰۰ میلیون دلار را در یکی از بزرگترین سرقت‌های ارز رمزنگاری شده در تاریخ سرقت کردند، اخبار منفی بیشتری منتشر شد. اما در یک چرخش عجیب و غریب از حوادث، هکر‌ها سرانجام تقریباً تمام پول‌های سرقتی را پس دادند و به نظر نمی‌رسید که این امر  بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه