ارسال به دیگران پرینت

دختر اول علی دایی خارج از ایران به سر می برد+عکس

دنیز دایی دختر اول علی دایی فوتبالیست، مربی و آقای گل جهان است اما خیلی ها هنوز نمی دانند علی دایی به جز همسرش مونا و دخترش نورا، ازدواج قبلی داشته و دختری به نام دنیز در لندن دارد.

 دختر اول علی دایی خارج از ایران به سر می برد+عکس

علی دایی دو بار ازدواج کرده است. علی دایی 2 دختر دارد. دختر بزرگ علی دایی دنیز نام دارد که در انگلیس زندگی می کند. به تازگی دختر بزرگ علی دایی فارغ التحصیل شده است. عکس هایی از دختران علی دایی را در ادامه مشاهده کنید.

دختر علی دایی

دختر بزرگ علی دایی کیست؟

دنیز دایی دختر اول آقای فوتبالیست است که چند سالی است همراه با مادرش خارج از ایران به سر می برد. دنیز به دلیل اینکه سال هاست با فرهنگ غیر ایرانی بزرگ شده، حجاب و پوشش چندانی ندارد اما به دلیل محبوبیت پدرش، دنیز هم در اینستاگرام محبوب و پرطرفدار است. دنیز دایی در حال حاظر در حال تمرین رقص حرفه است و گهکاهی هم عکس هایی در کنار دوستانش منتشر می کند اما چون ظاهرا دیدار کمی با پدرش دارد تصاویر کمی هم در کنار علی دایی به اشتراک گذاشته است.

علی دایی و دختر بزرگش

در ادامه عکس هایی از دنیز دایی که ظاهرا در ایران حضور داشته را مشاهده می کنید. در حال حاضر علی دایی برخلاف تصور دو فرزند دارد اما بیشتر رسانه‌ها عکس‌های نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند.

علی دایی و دخترانش

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از آنجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی‌بخشم اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی‌بخشم. بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبان‌ها افتاد. در حال حاضر علی دایی بر خلاف تصور دو فرزند دارد اما بیشتر رسانه ها عکسهای نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند.

دختر علی دایی

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه