ارسال به دیگران پرینت

شرق تهران لرزید/آماده باش نیروهای اورژانس تهران

دقایقی پیش زلزله‌ای شرق استان تهران مرز استانهای تهران و مازندران - حوالی بومهن را لرزاند.

شرق تهران لرزید/آماده باش نیروهای اورژانس تهران

دقایقی پیش زمین لرزه ای پردیس، بومهن، رودهن و دماوند را لرزاند. و این زمین لرزه در نقاط متفاوتی احساس شده است.

بر اساس گزارش مقدماتی مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران بزرگی زمین‌لرزه  ۳.۹ ریشتر اعلام شده و محل وقوع مرز استانهای تهران و مازندران  - حوالی بومهن و تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: ۱۴۰۰.۰۵.۲۴  و ساعت ۱۷:۱۱:۴۹عنوان شده است.

طول جغرافیایی: ۵۱.۸۷ و عرض جغرافیایی: ۳۵.۸۲ و عمق زمین‌لرزه ۸ کیلومتر است.

طبق اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران نزدیک‌ترین شهرها ، ۹ کیلومتری بومهن (تهران)، ۹ کیلومتری رودهن (تهران) و ۱۰ کیلومتری پردیس (تهران) بوده است و نزدیکترین مراکز استان نیز ۴۴ کیلومتری تهران و۸۰ کیلومتری کرج گزارش شده است.

پیمان صابریان سرپرست مرکز اورژانس کشور از وقوع زلزله ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ریشتر در حوالی شهرستانهای بومهن و رودهن خبر داد و با بیان اینکه این زمین‌لرزه تاکنون خسارت و مصدومی نداشته است، گفت:  تیم‌های ارزیاب برای بررسی وضعیت به محل اعزام شده‌اند.

وی تاکید کرد: همچنین نیروهای اورژانس تهران در آماده باش کامل قرار دارند.

اورژانس تهران اعلام کرد که گیلاوند و آب سرد تا کنون بدون تلفات و خسارت بوده است و تمام مراکز درمانی و آمبولانس‌های شهرستان بومهن و دماوند و پردیس در آماده باش هستند. 7 دستگاه آمبولانس دماوند و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 5  دستگاه آمبولانس اورژانس تهران نیز در آماده باش هستند.

ادامه دارد ......

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه