ارسال به دیگران پرینت

فعالیت زاکانی از چه زمانی در شهرداری تهران شروع می‌شود؟

رئیس شورای شهر تهران گفت: علیرضا زاکانی بلافاصله پس از ابلاغ حکم توسط وزارت کشور فعالیت خود را در شهرداری آغاز می‌کند.

فعالیت زاکانی از چه زمانی در شهرداری تهران شروع می‌شود؟

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاون خدمات شهری شهرداری امروز در صحن شورا حضور یافت و حدود 2 ساعت برای این مسأله در صحن شورا زمان گذاشته شد و اعضای شورا نیز سؤالاتی را از معاون خدمات شهری مطرح کردند.

وی افزود: همچنین برای سه شهرستان تهران، ری و شمیرانات نمایندگان شورا انتخاب شده‌اند و رأی‌گیری در این زمینه صورت گرفت. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: برای کمیته تطبیق مصوبات در فرمانداری ناصر امانی کاندیدا شد که به اتفاق آراء رأی آورد تا ایشان به عنوان نماینده شورا از مصوبات در کمیته تطبیق دفاع کند.

چمران خاطرنشان کرد: 10 کمیسیون ماده 100 در تهران داریم و کاندیداها در این زمینه نیز مشخص و رأی‌گیری صورت گرفت.

وی بیان داشت:‌معاونت خدمات شهری شهرداری یکی از معاونت‌های موفق شهرداری تهران است و از آنجایی که تجربه خوبی در این زمینه بود این معاونت در شهرداری قبلی نیز به خوبی حفظ شد البته ما انتظارهای فراتر و بیشتری در این زمینه داریم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: برخی از مسائل در حوزه خدمات شهری مربوط به معاونت و برخی مربوط به مناطق است که باید در حوزه‌هایی مانند پسماند و رفت و روب مورد توجه قرار گیرد.

چمران در پاسخ به پرسشی در مورد زمان آغاز به کار علیرضا زاکانی در شهرداری تهران گفت: هر موقع که وزارت کشور حکم ایشان را ابلاغ کند بلافاصله فعالیت شهردار جدید در شهرداری آغاز می‌شود و فکر می‌کنیم به زودی این موضوع انجام گیرد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه