ارسال به دیگران پرینت

ترافیک ۱.۵ کیلومتری در جاده هراز

سرپرست پلیس راه استان مازندران از ترافیک ۱.۵ کیلومتری در محور هراز خبر داد و گفت: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است.

ترافیک ۱.۵ کیلومتری در جاده هراز

سرپرست پلیس راه استان مازندران از ترافیک ۱.۵ کیلومتری در محور هراز خبر داد و گفت: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است.

هادی عبادی نیز با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی و همچنین حجم خودروها در مبادی ورودی استان، اظهار کرد: در حال حاضر کنترل خود ورودی خودرو در حال اجرا است و از ساعت ۱۲ ممنوعیت ورود به استان طور جدی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا و شرایط قرمز مازندران از طریق رسانه‌ها فرهنگ‌سازی خوبی انجام شده و در این راستا حجم ورودی به استان کاهش پیدا کرده است، گفت: در سایر تعطیلی هایی مشابه که تاکنون داشتیم شدت ترافیک در مبادی ورودی بیشتر بوده به طوری که در تعطیلی‌های گذشته ۵ تا ۶ کیلومتر ترافیک خودرویی در مبادی ورودی استان داشتیم اما در حال حاضر در محور گدوک ۵۰۰ متر ترافیک داریم و در محور هراز نیز ۱.۵ کیلومتر ترافیک را شاهد هستیم و در کندوان هم نیز انسداد محور، اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت کنترل از مبادی خروجی تهران، از این حجم ترافیک کاسته خواهد شد.

سرپرست پلیس راه مازندران تاکید کرد: علاوه بر جریمه میلیونی باید مصوبات جدی‌تری مبنی بر توقیف خودروهای غیربومی در ستاد کرونای کشور تصویب شود تا از حجم ورود به استان کاسته و عوامل بازدارنده جدیدتری اجرایی شود.

نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور استان مازندران نیز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ممنوعیت ورود به استان از ساعت ۱۲ اجرا می‌شود گفت: برای خودروهای بومی در بین شهری و تردیدی وجود ندارد.

وی افزود: در صورت مشاهده خودروهای غیر بومی در سطح شهر اعمال جریمه یک میلیونی لحاظ و از تردد خودرو جلوگیری شده و برگشت داده می‌شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه